Opgelost door Online.nl: Ik kan langere tijd en bij herhaling niet in mijn mailbox, ook niet via webmail.
Details
De klacht
Ik kan alweer (3e keer) & nog steeds (al 4 weken) niet bij mijn mailbox, ook niet via webmail. Niemand lijkt bij Online.nl te weten hoe dit verholpen kan worden. Aangeboden oplossingen heb ik allemaal braaf gevolgd en geprobeerd, zelfs van het type “sluit alles af, laat het een uurtje wachten, misschien doet ie het daarna wel”, ik heb netjes bedankt voor alle meedenken - maar zonder resultaat. Dus ik hoop dat er nu iets gebeurt. Het lijkt me niet OK dat ik altijd op tijd al mijn rekeningen betaal en toch van een zo belangrijke dienst niet gebruik kan maken.De oplossing
Graag oplossen. Ik kan het niet aan mijn kant van de computer - jullie wel, denk ik, en als het onmogelijk is, vertel me dát dan, dan neem ik een andere provider. Dit duurt te lang.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.