Opgelost door Online.nl: Ik kan langere tijd en bij herhaling niet in mijn mailbox, ook niet via webmail.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 385457
Gebruiker
Anna
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kan alweer (3e keer) & nog steeds (al 4 weken) niet bij mijn mailbox, ook niet via webmail. Niemand lijkt bij Online.nl te weten hoe dit verholpen kan worden. Aangeboden oplossingen heb ik allemaal braaf gevolgd en geprobeerd, zelfs van het type “sluit alles af, laat het een uurtje wachten, misschien doet ie het daarna wel”, ik heb netjes bedankt voor alle meedenken - maar zonder resultaat. Dus ik hoop dat er nu iets gebeurt. Het lijkt me niet OK dat ik altijd op tijd al mijn rekeningen betaal en toch van een zo belangrijke dienst niet gebruik kan maken.

De oplossing

Graag oplossen. Ik kan het niet aan mijn kant van de computer - jullie wel, denk ik, en als het onmogelijk is, vertel me dát dan, dan neem ik een andere provider. Dit duurt te lang.

2 reacties

  1. Auteur
    Anna
    Datum
    Beste mensen van online.nl,

    Helaas hebben jullie met jullie hulp de verkeerde persoon benaderd. Ik ben geen Bonnieer en ik heb geen sms ontvangen. Dus doet u Bonnieer een plezier en stuur het even aan hem of haar door, en als het kan, doe ook mij een plezier en help mij ook!
  2. Auteur
    Anna
    Datum
    De boel doet het weer - na zes weken discussie met jullie en zonder toegang tot mijn mail. Hopelijk werkt het deze keer langer dan de twee vorige keren, toen het na een paar dagen alweer mis was. Bedankt in elk geval, laat ik hier maar even van genieten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anna
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een nieuw wachtwoord, waarmee na zes weken zowaar kan worden ingelogd op de webmail.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen