Opgelost door Online.nl: ik moest van online mijn klacht als afgehandeld zetten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88805
Gebruiker
Johnhuppertz
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik moest van online mijn klacht als afgehandeld zetten maar oplossing is er nog niet
Ze beloofde mij een schadeloosstelling voor alle kosten
ik ben overgestapt naar telfort waar ik nu wel tevreden ben. Maar als online mij geleverd had wat ze beloofd hadden was ik niet overgestapt. De overstap mosten zijn aan online te wijten en eis ik dan ook terug.
daarboven heb ik veel kosten gemaakt om de klachten te melden waar ik steeds moest bellen naar hun 0900 nummer 15 cent per minuut maar heb totaal uren lang aan klachten meldingen.
nu krijg ik nog een factuur van 6 euro en dan weten ze mij wel te vinden. Ik krijg brieven. Smsjes en mail. Als ik dan reageer via mail en brief dan krijg ik net als voorgaande keren geen reactie. Het blijft een eenrichting verkeer
online kom nu je afspraken maar eens na

De oplossing

Ik wil een kwijtschelding van de factuur en een schade vergoeding van alle kosten die door de storingen veroorzaakt Is

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Johnhuppertz
    Datum
    Tot heden nog niets vernomen van Online.
    Behalve de volgende dreigbrief dat ik afgesloten wordt als ik niet op tijd betaal. Terwijl ik al zeer tevreden klant ben bij een andere provider. Bij Tros Radar gezien dat ik gelukkig niet de enige ben,maar juist een klein deel van veel meer, en dat het 13 maanden kan duren voor ik mijn beloofde restitutie en schadeloosstelling krijg
    Online, kom snel met de oplossing , dan hebben jullie weer een klacht minder. Ik raad iedereen aan om over te stappen
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben u telefonisch gecontacteerd, en op de hoogte gebracht van de vervolg stappen. Wij zullen u op de hoogte houden van de vorderingen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij hopen uw klacht naar wens te hebben afgehandeld en verzoeken u de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (B)
  5. Auteur
    Johnhuppertz
    Datum
    Van online heb ik een toezegging gekregen dat ze mij schadeloos stellen met een bedrag van €150,- Tot op heden heb ik €50,- ontvangen, de rest moet nog komen....dus afwachten maar weer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johnhuppertz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen