Opgelost door Online.nl: ik moest van online mijn klacht als afgehandeld zetten
Details
Klacht
Ik moest van online mijn klacht als afgehandeld zetten maar oplossing is er nog nietZe beloofde mij een schadeloosstelling voor alle kosten
ik ben overgestapt naar telfort waar ik nu wel tevreden ben. Maar als online mij geleverd had wat ze beloofd hadden was ik niet overgestapt. De overstap mosten zijn aan online te wijten en eis ik dan ook terug.
daarboven heb ik veel kosten gemaakt om de klachten te melden waar ik steeds moest bellen naar hun 0900 nummer 15 cent per minuut maar heb totaal uren lang aan klachten meldingen.
nu krijg ik nog een factuur van 6 euro en dan weten ze mij wel te vinden. Ik krijg brieven. Smsjes en mail. Als ik dan reageer via mail en brief dan krijg ik net als voorgaande keren geen reactie. Het blijft een eenrichting verkeer
online kom nu je afspraken maar eens na
Gewenste oplossing
Ik wil een kwijtschelding van de factuur en een schade vergoeding van alle kosten die door de storingen veroorzaakt Is- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.