Opgelost door Online.nl: Ik wil de spullen van Online kwijt en een eerlijke financiele afwikkeling

zorba

Ik ben na 3 maanden zonder telefoon overgestapt naar KPN,heb nog spullen,heb al meerdere keren gevraagd ,wat er mee moet gebeuren,geen reactie, graag het juiste adres,waar ik ze naartoe kan sturen,
Verder wil ik graag een eerlijke financiele oplossing,Online zegt dat ze mij al een paar voorstellen gedaan hebben,ik heb ze nooit ontvangen.
Graag rekening houden met het feit,dat Online mij alleen maar Internet + Televisie leverde en geen telefoon.
Hopelijk kan dit snel

Correcte adres ,waar ik de handel heen kan sturen
en een snelle financiele afwikkeling rekening houdens met het feit,dat ik geen telefoonverbinding had,

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw zorba,

Wij hebben u een email verzonden met meer informatie omtrent uw afgehandelde dossier.

Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Klantenservice Online.nl
    zorba
    Ik heb begrepen.dat ik de spullen niet terug hoef te sturen en dat de creditering al plaats heeft gevonden in November.
    Mijn abonnement liep echter tot 14 december,dus ik heb niet kunnen bellen van 12 .9.2015 tot 14.12.2015.
    Als ik geen verdere rekeningen hoef te betalen,ben ik akkoord,
    anders meld ik me wel weer.

zorba

Ook een klacht indienen over Online.nl?