Klacht Online.nl: Ik wil een bevestiging

Klachtnummer
# 535885
Gebruiker
MOna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wacht al langer dan 4 weken voor een bevestiging van mijn abonnement opzegging

De oplossing

Ik heb per 1 april abonnement opgezegd en tot heden 4 mei geen email bevestiging ontvangen maar ik kreeg een email waarop staat bedankt dat u de opzegging hebt geannuleerd. Ik ben erg ontdaan en dit is tweede keer dat het mij overkomt . vorige jaar was het precies zelfde ellende.

Ik bel ieder keer en nog steeds niemand is bereid om dit probleem op te lossen en wordt ingewikkeld gemaaakt dan het is.

Alsnog vraag ik online om mij een een bevestiging van mijn opzegging te sturen.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen