Opgelost door Online.nl: Ik wil mailcontact met online maar dit is niet mogelijk via de website

MSD

Ik heb net telefonisch contact gehad met Evelien Carmelia van Online ivm met een storing die ik regelmatig ervaar. Medewerker constateert inderdaad de klachten die ik omschrijf nl meerdere keren per dag in de week start mijn modem opnieuw op. Vervelend gevolgen internet en telefoon liggen eruit terwijl ik aan de telefoon ben of thuis aan het werk op mijn laptop.
Volgens haar ligt het aan mijn kabel en als het goed ik heb ik 2 kabels bij aanschaf van mijn diensten ontvangen in 2009. In de doos gekeken maar geen extra kabel. Oplossing ik moet maar even naar de winkel om een andere kabel te kopen??????????
Deze oplossing vindt ik echter zeer klantonvriendelijk en ga hier (nog)niet mee akkoord. Het was niet mogelijk om een supervisor te spreken en medewerker weigert om vanuit Online eventueel een kabel op te sturen.
Bovenstaande had ik graag met Online verder willen afhandelen maar hun website functioneert helaas ook niet naar behoren waardoor ik niet verder kan.

Ik wil graag een kabel opgestuurd krijgen of vergoeding van de kabel die ik eventueel zelf aanschaf. Indien bovenstaande niet mogelijk is dan ontbinding van mijn contract met Online.

Geachte MSD,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte MSD,Wij hebben telefonisch een oplossing voor uw klacht besproken. Wij verzoeken u hierom vriendelijk uw klacht te sluiten en onze afhandeling te beoordelen.Met vriendelijke groet,C. Boma
    MSD
    Klacht naar tevredenheid opgelost, snelle reactie van Online. Kabeltje is onderweg.

MSD

Ook een klacht indienen over Online.nl?