Opgelost door Online.nl: Ik wil weten wanneer ik mijn geld terug krijg!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 258892
Gebruiker
wilfredvz
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik wil weten wanneer ik de beloofde 686,40 euro die ik tegoed heb van jullie op mijn rekening mag verwachten. Ik wacht nu al meer dan een maand, maar nog steeds heb ik niets ontvangen. Dit voelt sterk als aan het lijntje gehouden worden.

De oplossing

Ik wil weten wanneer ik mijn geld dat ik van jullie tegoed heb op mijn rekening kan verwachten.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer WF van Zoolingen,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen. Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Alexander van Online.nl
  2. Auteur
    wilfredvz
    Datum
    Ik wil gewoon een concreet antwoord op een simpele vraag: wanneer krijg ik het geld op mijn rekening, want jullie gaven zelf aan dat ik 686,40 euro terug krijg en dat het bij de afdeling Financien ligt. Met geld incasseren van mij zijn jullie snel, maar ik verwacht van jullie ook dat ik binnen 1 maand mijn geld terug krijg, aangezien ik mijn eerste klacht hierover 1 maand geleden al aan jullie heb kenbaar gemaakt.
  3. Auteur
    wilfredvz
    Datum
    Er is nu gezegd dat het binnen 1 a 2 weken op mijn rekening staat, totdat dat zo is wil ik de klacht graag open laten staan.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer WF van Zoolingen,

    Vanmorgen hebben we telefonisch uw klacht besproken. Zoals afgesproken nemen we einde van deze week wederom telefonisch contact op voor een controle.

    Met vriendelijke groet,

    Alexander van Online.nl

  5. Auteur
    wilfredvz
    Datum
    Prima, ik zie dat het geld is overgemaakt. Bedankt.

    Mvg,
    Wilfred

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wilfredvz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrag wat ik tegoed had is overgemaakt
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen