Klacht Online.nl: Ik word ten onrechte door Lindorff gestalkt namens online.nl, over denkbeeldige schuld

lorrainegio

In november 2016 gaf ik door aan online.nl dat ik begin december 2016 naar ene nieuwe adres zou verhuizen. De klantenservice vertelde mij dat het enige dagen zou kunnen duren voor ik internet had (wegens migratie), maar dat ik voor die dagen geld terug zou krijgen, prima.
Echter, in de daarop volgende weken heb ik geen internet gehad en werd ik weinig wijzer van het contact dat ik opnam met online.nl. Per 6 februari ben ik eindelijk overgestapt en was mijn abonnement bij online afgelopen, al die tijd heb ik zonder internet gezeten. Ik heb geen tegemoetkoming gehad voor de dagen zonder internet, dus heb ik van de laatste maand het abonnementsgeld teruggeboekt.
Sinds kort word ik onder veel verschillende nummers gebeld door Lindorff, vele malen per dag en op ongepaste tijden. Ik weet niks over openstaande rekeningen oid, dus na een tijdje ging ik het negeren, tot ik een mail ontving van Lindorff over een openstaande schuld van 64,38 EU bij online.nl, gericht naar mijn oude adres (het was een scan van een brief). Ik heb hier nooit een bericht/herinnering van ontvangen (ik heb ook allang mijn nieuwe adres aan online.nl doorgegeven, dus vreemd dat Lindorff het naar mijn oude stuurt), en al had ik dat wel dan heb ik geen idee van welke achterstallige betaling dit is.
Kijkend naar mijn afschriften zou online.nl mij juist 2 maanden abonnementsgeld verschuldigd zijn, omdat ik heel december, januari en februari GEEN internet van online.nl heb gehad.
De stalkerige opdringerigheid van Lindorff gecombineerd met het niet reageren van online.nl (ik heb inmiddels tweemaal naar beide een mail gestuurd hierover) staat me absoluut niet aan, ik hoop op een oplossing.

Niet meer gebeld worden door Lindorff, uitleg, tegemoetkoming voor periode zonder internet van online.

Online.nl
    Beste lorrainegio,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

Bart van Online.nl
    lorrainegio
    Ik ben zojuist gebeld door online.nl, en ben tevreden over de afhandeling. Ik heb niks meer gehoord van Lindorff, en online.nl heeft toegegeven dat dit niet had moeten gebeuren en daarvoor excuses aangeboden. Tevens zal ik alsnog een vergoeding ontvangen voor mijn periode zonder internet.

Ook een klacht indienen over Online.nl?