Opgelost door Online.nl: Ik zit nog teeds te wachten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 153509
Gebruiker
koops
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hallo hallo,
Jullie zouden contact met mij opnemen, waarom hoor ik niks?

https://www.klachtenkompas.nl/onlinenl/klacht-wederom-niet-goed-afgehandeld

De oplossing

Neem contact op met mij.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste koops,

    Wij hebben uw klacht in behandeling onder referentienummer: 150608. Er zal vanavond contact met u worden opgenomen, om uw klacht te behandelen.

    Wij willen u vragen om deze klacht te sluiten en de verdere communicatie te verrichten onder uw andere klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  2. Auteur
    koops
    Datum
    Er is eindelijk contact met mij opgenomen om de voorgaande klacht weer te behandelen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
koops
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen