Klacht Online.nl: incasso, maar nooit een contract getekend.

Raf1982

Ik ben bij een incasso bureau aangemeld.. bij een deurwaarder inmiddels en ook nog eens bij intrum Justitia omdat blijkt dat ik de rekening niet heb betaald en de aanmaningen niet.
Ik heb voor zover ik weet nooit een contract getekent.. nooit toestemming voor iets gegeven en nooit iets bevestigd bij online.nl.
Hierdoor kom ik nu in de problemen omdat er nieuwe schulden ontstaan en dergelijke terwijl ik nergens om heb gevraagd.

Dit graag zo snel mogelijk tot de bodem uitzoeken en rechtzetten en mocht online.nl kunnen bewijzen dat ik geen gelijk heb dan zie ik graag bewijzen tegemoet met mijn gegevens erop etc. Iets wat ik ondertekend heb of toestemming voor heb gegeven.

Online.nl
    Geachte ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Dank u vriendelijk...
    Ik zal de reactie afwachten.
    Vriendelijke groeten, R.
    Beste Raf1982,
    Naar aanleiding van ons telefonisch contact waarbij de casus is doorgesproken viel helaas vanwege technische redenen de mobiele ontvangst weg. Ik heb meerdere malen geprobeerd om opnieuw telefonisch met u in contact te treden aangaande uw klacht. Helaas is dit niet gelukt.Volgens onze gegevens is er op 22 september 2013 op uw naam en adres een internetabonnement aangevraagd. Aangezien de maandtermijnen vanaf het begin af aan zijn gestorneerd is de casus overgedragen aan Intrum Justitia.
    Op dit moment hebben wij dan ook geen beschikking en zeggenschap meer over het dossier. Ik wil u dan ook vriendelijk verzoeken om uw klacht kenbaar te maken bij Intrum Justitia, of met hun in contact te treden. Hier kunt u ook eventuele stukken opvragen voor aantoning van de overeenkomst. Bent u van mening deze aanvraag niet zelf gedaan te hebben dan kunt u aangifte doen bij de politie voor identiteitsfraude.
    Helaas kunnen wij u niet verder van dienst zijn in uw klacht.
    Het spijt mij u niet beter te kunnen berichten.
    Ik wil u verzoeken om uw klacht op klachtkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl
    Raf1982
    Ik heb gevraagd om het bewijs van het contract en dit wordt simpelweg geweigerd.
    Ik heb (zogenaamd) een contract met online.nl en niet met Intrum Justitia, dus hier moeten gegevens van zijn bij online.nl zelf.
    Beste Raf1982,
    Helaas kunnen wij u niet meer voorzien in de door u gevraagde stukken. Zoals in een eerdere reactie aan u is aangegeven kunt u het verzoek bij Intrum Justitia neerleggen. Wij kunnen uw klacht dan ook niet verder in behandeling nemen. Ik wil u vriendelijk verzoeken om uw klacht op klachtenkompas te sluiten.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl
    Raf1982
    Ik wil graag van u horen waarom ik niet bij jullie terecht kan hiervoor, maar juist bij Intrum Justitia???
    Waarom kunt u mij niet de gegevens overhandigen die bij u bekend zijn?? Mijn naam, mijn adres, mijn bevestiging, handtekening, etc. Dat ik met U (en dus niet met Intrum justitia) een contract ben aangegaan? Vanaf wanneer, hoelaat, etc. Etc.????? Graag antwoorden hier op de klachtencompas !!

Raf1982

Ook een klacht indienen over Online.nl?