Opgelost door Online.nl: incasso stopt niet na opzegging abonnement

AER

Het abonnement met Online.nl is opgezegd vanaf 30-9-2015. De datum dat het contract afliep.
Zij geven dat ook toe dat mijn abonnement niet langer actief is echter omdat mijn nieuwe provider de overstap niet heeft doorgegeven is nog wel mijn account actief. Ik krijg het niet gestopt bij Online. Na anderhalf uur bellen met online kreeg ik de bevestiging hiervan. Ik moet wachten op een mail met onderzoekresultaten en dan weer bellen met 0900 nummer om het te deactiveren. Vaag verhaal. Na 3 weken nog geen mail ontvangen. Nieuwe provider zegt dat de overstap niet lukte omdat ik zelf had opgezegd maar dat dat niet hoeft uit te maken. Het abonnementsgeld wordt nog steeds afgeschreven.

Zoals afgesproken het volledig beëindigen van het abonnement bij Online.nl

Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Geachte heer/mevrouw AER,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

Geachte heer/mevrouw AER,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

AER

Ook een klacht indienen over Online.nl?