Klacht Online.nl: incasso

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 87751
Gebruiker
peterb28
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Hallo ik heb zins 13-08-2014 een Online abbo maar zij zij zijn niet instaat om een incasso te doen met mijn bank is alles ok ze sloten bij de eerste keer mijn telefoon af
terwijl ik er niets aan kondoen heb toen zelf het berdrag overgeboekt maar nog steets
geen telefoon aansluiting naar paar keer met mijn GSM gebeld te hebben kon het wel
2 incasso weer mislukt maar weer hanmatig geld over gemaakt en maar weer bellen
gaven ze eindelijk toe dat het aan hun lag bleek dat ze geen geldige incasso hadden van mij en op mijn gegevens stond een heel ander Bank nummer dat niet van mij was ,
ik wil maar zeggen dat hun zaken niet op orde hebben
Mvg Peter

Gewenste oplossing

Dat ze hun klant zaken beter moeten in orde moeten maken
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte peterb28,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    peterb28
    Datum
    Hallo heb gisteren nog kontact gehad met Online.nl en zij sturen mij nu een machtigings kaart en dan zou het probleem opgelost moeten zijn
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte peterb28,Indien uw probleem naar tevredenheid is opgelost verzoeken wij u de klacht te sluiten.Met vriendelijke groet,Klantenservice Online.nl (JS)
  4. Auteur
    peterb28
    Datum
    Hallo beste ik wacht nog steeds op een Machtigings kaart zolang is mijn klacht niet over ,
  5. Auteur
    peterb28
    Datum
    Zo ik ben bijna moe ik heb een briefgetsuurt naar Denhaag of ze mijn
    Online kunnen bijwerken mijn Bank nummer is nog steeds niet verandert dit is zeer iritant en als je betaald hebt staat de factuur niet bijgewerkt ook al zo iets ik denk dat daar analfabeten zitten
    ze hebben klote verstand van zaken ze beginnen een bedrijf maar hebben er geen kaas van gegeten als ik kon ging ik overstappen maar helaas had ik dit geweten Pfffffffffffff
  6. Auteur
    peterb28
    Datum
    ik sluit de klacht maar hij is nog helemaal opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen