Klacht Online.nl: incasso

MvH

Nadat ik in juli 2015 verhuisd ben en dat ook aan Online heb doorgegeven inclusief het verzoek tot beindiging van mijn contract bleef ik rekeningen krijgen. Ik heb via mail (en gisteren nogmaals telefonisch) de bevestiging gekregen dat mijn verzoeken en wijzigingen daar goed zijn doorgekomen, echter is daar verder niks mee gedaan en zit ik nu met een incassobureau aan mijn broek.
Het feit dat dit bij online bekend is maar er niks mee gebeurd vind ik meer dan vreemd.

Ik wil graag dat mijn contract alsnog wordt beindigd op de door mij doorgegeven datum én dat de rekeningen plus bijkomende kosten (incassobureau) die na die datum nog zijn verstuurd komen te vervallen.

Beste MvH,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wij kunnen inderdaad begrijpen dat het vervelend is om nog rekeningen te ontvangen. Wij zullen dit uiteraard voor u uitzoeken!

Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

Charissa van Online.nl
    Beste Charissa,
    fijn om te lezen dat het snel wordt opgepakt! Zou je ervoor kunnen zorgen dat het contact via e-mail verloopt?

Alvast bedankt!

Beste MvH,

Natuurlijk kunnen wij het contact via e-mail laten verlopen. Wij zullen u deze week nog mailen.

Beste MvH,

Wij hebben u zojuist per e-mail op de hoogte gesteld. Wij nemen zo snel mogelijk weer contact met u op.

MvH
    Ik heb inmiddels twee mails teruggestuurd maar daar tot nu toe geen reactie op ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten?
    Beste MvH,

Wij hebben de kwestie besproken en beschouwen deze als afgehandeld. Mocht u het hier niet mee eens zijn dan verzoek ik u om contact met ons op te nemen.
    Wij zijn altijd te bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Beste Vivian,

wat mij de betreft is de kwestie nog allesbehalve afgesloten, ik heb duidelijk aangegeven op welke manier en wanneer ik mijn contract bij jullie heb beeindigd en mijn adreswijziging heb doorgegeven. Dat dit bij jullie niet goed verwerkt is kan mij niet aangerekend worden. Ik heb zojuist de rekening van Intrum Justitia betaald om verdere kosten te voorkomen, maar verwacht van jullie dat ik alles wat ik na mijn opzegging nog betaald heb alsnog terug krijg.
    mvg,
    Beste MvH,

Wij hebben onze reactie per email naar u toegestuurd. Mocht u het hier niet mee eens zijn dan verzoek ik u om contact met ons op te nemen.

Wij zijn altijd te bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Charissa van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?