Opgelost door Online.nl: Informatie aan vragen glasvezel

supervisje

Wij zijn al jaren klant van online met internet en bellen, hebben begin dit jaar all in one aan gevraagd en gekregen.
Nog nooit zo'n slecht pakket gehad bij wie dan ook.,
Oke die problemen zijn opgelost.
nu wil ik graag overstappen naar een glasvezel pakket van online omdat ik graag mijn canal digital card wil houden. Gebeld en aan gegeven dat ik graag vanwege alle problemen met het vorige pakket geen aansluit kosten wil betalen voor het glasvezel pakket. agent moest dit overleggen en zouden worden terug gebeld. Dat gebeurd dus niet en vanavond dus zelf maar weer gebeld. Kreeg een mooi berichtje in beeld dat ik kon worden terug gebeld, dus dat heb ik gedaan.
Naar plm een half uur telefoon, uitgelegd wat ik wil, krijg ik het antwoord dat ik de klanten service moet bellen hij kan en mag niets doen, althans dat waren zijn woorden.

Ja ja Online weet wel wat SERVICE is, denk dat ze het nooit leren.
Triest, triest ,triest.

Oversluiten van het abonnement naar glasvezel zonder aan sluit kosten met behoud van 1 canal digitaal card

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte supervisje,
    Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen inzake uw klacht. Wij hebben u een e-mail toegestuurd met hierin een korte samenvatting van hetgeen wij besproken hebben. Wij blijven met u in contact om een goede afwikkeling te garanderen. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht op Klachtenkompas te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling?
    Klantenservice Online.nl (NH)
    supervisje
    Goed gesprek gehad met de medewerker van online en goede afspraken gemaakt

supervisje

Ook een klacht indienen over Online.nl?