Opgelost door Online.nl: Informatie aan vragen glasvezel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110512
Gebruiker
supervisje
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wij zijn al jaren klant van online met internet en bellen, hebben begin dit jaar all in one aan gevraagd en gekregen.
Nog nooit zo'n slecht pakket gehad bij wie dan ook.,
Oke die problemen zijn opgelost.
nu wil ik graag overstappen naar een glasvezel pakket van online omdat ik graag mijn canal digital card wil houden. Gebeld en aan gegeven dat ik graag vanwege alle problemen met het vorige pakket geen aansluit kosten wil betalen voor het glasvezel pakket. agent moest dit overleggen en zouden worden terug gebeld. Dat gebeurd dus niet en vanavond dus zelf maar weer gebeld. Kreeg een mooi berichtje in beeld dat ik kon worden terug gebeld, dus dat heb ik gedaan.
Naar plm een half uur telefoon, uitgelegd wat ik wil, krijg ik het antwoord dat ik de klanten service moet bellen hij kan en mag niets doen, althans dat waren zijn woorden.

Ja ja Online weet wel wat SERVICE is, denk dat ze het nooit leren.
Triest, triest ,triest.

De oplossing

Oversluiten van het abonnement naar glasvezel zonder aan sluit kosten met behoud van 1 canal digitaal card

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte supervisje,
    Heden hebben wij telefonisch contact met u opgenomen inzake uw klacht. Wij hebben u een e-mail toegestuurd met hierin een korte samenvatting van hetgeen wij besproken hebben. Wij blijven met u in contact om een goede afwikkeling te garanderen. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht op Klachtenkompas te sluiten en een beoordeling te geven over de afhandeling?
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (NH)
  4. Auteur
    supervisje
    Datum
    Goed gesprek gehad met de medewerker van online en goede afspraken gemaakt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
supervisje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen