Opgelost door Online.nl: Ingebrekestelling naar aanleiding van ondeugdelijke dienst Supersnel Internet 30 Mb/s met Hallo Basis

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 111486
Gebruiker
olivier_and
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,

Sinds 21.05.2015 heb ik bij Online het abonnement Supersnel Internet 30 Mb/s met Hallo Basis. Ik kan echter niet goed gebruik maken van: Internet en telefoon. Mijn klacht is dat ik geen DSL signaal heb en dat de telefoon het niet doet.

Bij deze verzoek ik u binnen twee weken de genoemde problemen te verhelpen.
Indien ik niet binnen twee weken een reactie van u heb ontvangen, zie ik mij genoodzaakt om mijn klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Elektronische Communicatiediensten.

Met vriendelijke groet,

De oplossing

If the problem is not resolved within the proposed time frame, I want to cancel the contract.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    olivier_and
    Datum
    I have called online.nl three times in the past week, on the 25, 28.05.2015 and once again on today (01.06.2015). Each time I was told that technical services are working on solving the problem and will contact me . but nothing is happening. I wasn't allowed to talk to thus I have no information on what the problem is, nor on how long it will take. for those reasons I am considering canceling my subscription if a working connection is not established by Thursday 04.06.2015.Regards
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,Ik heb u net geprobeerd te bellen, maar helaas kreeg ik de voicemail. Uw ticket is in behandeling en zal op zijn vroegst morgen afgehandeld zijn. Ik zal u, zodra er meer bekend is, terugbellen.Helaas zal u dus nog even geduld moeten hebben, maar uw probleem heeft mijn volledige aandacht.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl(dm)
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Onze technische dienst heeft er voor gezorgd dat uw internet weer naar behoren werkt. Ik heb samen met u dit willen controleren, maar kon helaas alleen de voicemail inspreken.

    Het zou fijn zijn als u de klacht hier zou willen sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Online.nl (dm)
  5. Auteur
    olivier_and
    Datum
    the internet connection has been established on the 4-06-2015, after the intervention of a KPN technician. So two week after the original claimed date and . Beside the time it took to handle this, my main issue is that the online.nl customer service wasn't able to tell me what the problem was and how it was handled.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
olivier_and
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?