Klacht Online.nl: Inloggegevens blijven onbekend

Moniekginder

Inmiddels 2 maanden later heb ik nog altijd geen inloggegevens. Heb ook niets meer van de aangewezen contactpersoon gehoord (door eerdere melding via klachtcompas), en zelfs op berichten via de website hoor ik nooit meer wat. Onmogelijk dat het 2 maanden duurt om inloggegevens te verstrekken!! Ondertussen word er wel weer gewoon geld afgeschreven... maar terugbellen -Ho Maar!

Per ommegaande inloggegevens, en een gepast excuus om zo als nieuwe klant behandelt te worden.

Online.nl
    Geachte Moniekginder,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Hallo,

Dat bericht kreeg ik de vorige ronde ook! Heb nooit meer iets vernomen! Weet niet of jullie het grappig vinden om mensen zo te behandelen, hier verliezen jullie klanten mee!
    Hallo,

Ik heb nog steeds niets gehoord. Gaarne spoedig inloggegevens verstrekken via de prive mail! Wel geld afschrijven en geen inzage waarom er geld wordt afgeschreven is onacceptabel!
    Moniekginder
    Nog altijd niets gehoord!!!!!!
    waarom moet dit zo lang duren Online.nl??
    Online.nl
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

Klantenservice Online.nl (SS)
    Moniekginder
    Na 48 meldingen via de contact website... mag het eindelijk....
    Moniekginder
    Nog altijd geen inloggegevens. Meneer zei dat bij enkele mensen het niet goed Is gegaan. 'jammer de pammer, opperdepop' idee kreeg ik. Ik wacht tot 22/10 en dan volgen er weer meldingen. Irritatie ligt voornamelijk dat je totaal niet op de hoogte gehouden word. En er geen terugkoppeling vanuit hun zelf komt

Moniekginder

Ook een klacht indienen over Online.nl?