Klacht Online.nl: Inloggegevens blijven onbekend

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 127548
Gebruiker
Moniekginder
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Inmiddels 2 maanden later heb ik nog altijd geen inloggegevens. Heb ook niets meer van de aangewezen contactpersoon gehoord (door eerdere melding via klachtcompas), en zelfs op berichten via de website hoor ik nooit meer wat. Onmogelijk dat het 2 maanden duurt om inloggegevens te verstrekken!! Ondertussen word er wel weer gewoon geld afgeschreven... maar terugbellen -Ho Maar!

De oplossing

Per ommegaande inloggegevens, en een gepast excuus om zo als nieuwe klant behandelt te worden.

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Moniekginder,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Moniekginder
    Datum
    Hallo,

    Dat bericht kreeg ik de vorige ronde ook! Heb nooit meer iets vernomen! Weet niet of jullie het grappig vinden om mensen zo te behandelen, hier verliezen jullie klanten mee!
  3. Auteur
    Moniekginder
    Datum
    Hallo,

    Ik heb nog steeds niets gehoord. Gaarne spoedig inloggegevens verstrekken via de prive mail! Wel geld afschrijven en geen inzage waarom er geld wordt afgeschreven is onacceptabel!
  4. Auteur
    Moniekginder
    Datum
    Nog altijd niets gehoord!!!!!!
    waarom moet dit zo lang duren Online.nl??
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,

    Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SS)
  6. Auteur
    Moniekginder
    Datum
    Na 48 meldingen via de contact website... mag het eindelijk....
  7. Auteur
    Moniekginder
    Datum
    Nog altijd geen inloggegevens. Meneer zei dat bij enkele mensen het niet goed Is gegaan. 'jammer de pammer, opperdepop' idee kreeg ik. Ik wacht tot 22/10 en dan volgen er weer meldingen. Irritatie ligt voornamelijk dat je totaal niet op de hoogte gehouden word. En er geen terugkoppeling vanuit hun zelf komt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moniekginder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen