Klacht Online.nl: Instabiele ADSL

croos

Sinds oktober 2011 werkt de ADSL niet naar behoren en wordt regelmatig van 1 tot 59 keer per dag onderbroken
Contact met de KS hebben tot tot nu toe vier nieuwe modems opgeleverd, diverse adviezen en antwoorden dat het bij de klant ligt is er eindelijk overgegaan tot het laten komen van een monteur van de KPN.
Alles nagekeken, bekabeling binnen was 100 %, ISRA punt opnieuw aangelegd-aangesloten (was sterk verouderd) en metingen en daarbj bleek dat de ADSL zeer onstabiel was
Wijzigingen in de wijkkast en centrale zouden dit alles doen oplossen
Helaas niet dus en van happerend is het nu NIET MEER WERKEND vanaf 17.00 uur
Weer de KS gebeld en die constateerde dat er vandaag 21 keer een onderbreking is geweest Deze medewerker kan niet veel doen dan weer doorsturen naar de TD iets waar ik nu niet meer akkoord mee ga
Dankzij een dongel (prepaid dus duur) nu deze klacht !

Ontbinding van de overeenkomst ingaand op het moment dat een andere provider de dienst overneemt en deze dat doet via het de dienst 'opzeggen'
Compensatie voor de kosten van betalen voor niet geleverde diensten die zijn gekocht
Terugbetaling van alle gemaakte telefoonkosten via mobiel bellen naar de KS

Beste mevrouw Roos,
    We hebben uw klacht in behandeling. We willen kijken naar de oorzaak. Zo mogelijk deze z.s.m verhelpen. Mocht dit niet mogelijk zijn gaan we mee met uw gewenste oplossing.
    croos
    Zo dit is wel de snelste reactie die ik heb gehad vanaf Online in de 18 maanden.
    Vol spanning wacht ik af
    Beste mevrouw Roos,
    We hebben momenteel een monteur van de firma BAAS aangestuurt. Deze zal bij u de aansluiting en uw modem controleren. Mocht dit uw probleem niet verhelpen willen we overgaan tot uw gewenste oplossing.
    Opvallend gebeuren
    Net een mail gestuurd met daarin weer de klacht - probleem en nog geen half uur later hier een reactie
    Ik wacht vol spanning op een telefoontje van Baas voor het maken van een afspraak
    Inmiddels vanaf 29 juli een dode lijn
    Ongeacht welke oplossing de schade wordt hier steeds groter qua gemaakte kosten, inkomstenderving en vooral onbereikbaar zijn !
    croos
    Werd vrijdag 2 augustus gebeld door een medewerker KS. Ik kon deze man niet te woord staan omdat ik aan het werk was. Ik zou later op de dag terug gebeld worden: Niet gebeurt net als het contact dat de firma Baas met me zou hebben.
    Gister een email ontvangen "In de nacht van dinsdag 6 augustus op woensdag 7 augustus zal Online onderhoudswerkzaamheden doen om de stabiliteit van het netwerk te verbeteren"
    Gister een werkende lijn gehad en nu ligt hij er weer uit.
    Al met al mooie beloftes :-(
    Beste mevrouw Roos,
    We hebben uw dossier nog in behandeling. We willen graag weten waar de fout in uw verbinding zit. De reden is ook voor u. Mocht het probleem niet verholpen worden dan kunt u bij geen enkele andere adsl provider een verbinding nemen. Deze zullen dan de zelfde klachten blijven vertonen.
    croos
    Wazig antwoord met ontbrekende antwoorden op mijn 'vraag'
    Bij geen enkele andere provider ?
    Zeer raar want ik lift nu mee met mijn buren (ADSl) en geen enkel probleem en de providers die ik heb gevraagd om info inzake het probleem zijn allen zeer resoluut en zeggen dat als er een slechte instabiele lijn is dit probleem buiten ligt en op te lossen is maar niet zo kan zijn wegens geen problemen bij de buren.
    Duidelijkheid ten top en in volle afwachting ...........
    croos
    Onze monteur hebben u een brief gestuurd voor het maken van een afspraak om bij u thuis.Ik lach want dit antwoord is net als de verbinding : hapert aan alle kanten
    Nog geen brief ontvangen
    Ik wacht tot 14 augustus 2013 en is er dan geen brief geweest dan zal ik op basis van de eerder gedane toezegging tot ontbinding van het contract en de daar aan hangende voorwaarden gesteld door mij en bevestigd door Online de inmiddels 'bereid' gevonden provider opdracht geven tot hun eigen onderzoek en ingaan op hun aanbod om klant te worden.
    Beste mevrouw Roos,
    U bent op dit moment vrij om over te stappen op een andere provider. Gaat u akkoord met vergoeding van de abonnementskosten vanaf 11 januari tot aan overstap?
    croos
    Nee daar ga ik niet akkoord mee
    In januari 2013 werd door een medewerker een aanbod gedaan ter compensatie van mijn problemen die er waren vanaf oktober 2011. De problemen zouden opgelost zijn
    Vol vertrouwen heb ik ingestemd met het aanbod maar er is niets opgelost enige dat er is opgelost is dat zowel de monteur van de KPN als een extern bedrijf hebben aangetoond dat het probleem niet bij mij als klant ligt maar bij de provider.
    Ik wacht op een beter voorstel
    croos
    er zal met een beter voorstel gekomen moeten worden gezien de door mij gemaakte kosten vanaf oktober 2011 !
    Voor de goede orde: een zichzelf respecterend bedrijf neemt niet via een openbare site contact op over een klacht maar benaderd de klant persoonlijk.
    Beste mevrouw Roos,
    We hebben telefonisch contact gehad en zijn tot een overeenstemming gekomen wat betreft uw vergoeding. Deze is ook per e-mail aan u bevestigd.
    Online.nl klantenservice
    croos
    Inmiddels ruim een jaar verder. Gedane toezeggingen omtrent abon. kosten worden niet nagekomen. Vele malen ciontact gehad met KS, het 'terug bellen' is nooit gebeurt. Vandaag wederom gebeld en tot mijn grote verbazing is er nergens iets terug te vinden over de financiele afspraak, nergens een logboek over de keren dat ik KS heb gebeld. Worden nu stappen ondernomen

Ook een klacht indienen over Online.nl?