Opgelost door Online.nl: Instabiele internetverbinding, verbinding valt weg

G3J

Regelmatig ondervinden wij hinder van een instabiele internetverbinding. De verbinding valt dan enkele seconden helemaal weg, waardoor bijvoorbeeld Skypegesprekken onderbroken worden. De laatste paar weken komt dit steeds vaker voor, en ook regelmatig een aantal keer achter elkaar.

Meerdere keren telefonisch contact gezocht met de Online klantenservice. Meerdere keren is er een onderzoek gestart, maar we hebben nog steeds geen uitkomst vernomen. We zijn ontzettend benieuwd en hopen dat we snel weer een stabiele verbinding hebben!

We willen heel graag een stabiele internetverbinding op ons adres!

Online.nl
    Geachte ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Wij hebben gezien dat er al contact is geweest met de klantenservice en dat er een problem ticket openstaat. De reactie op klachtkompas is toegevoegd aan dat dossier.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    G3J
    Bedankt voor uw reactie. Jammer dat u niet inhoudelijk op het probleem ingaat. We hebben nog steeds een instabiele verbinding. Het is nu écht tijd om daar wat aan te doen! Neemt u alstublieft telefonisch contact met ons op. Hartelijke groet.
    Online.nl
    Geachte G3J,
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht. Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    ok

Ook een klacht indienen over Online.nl?