Klacht Online.nl: Instabiele verbinding

# 196460
Tikra

Elke enkele minuten valt de verbinding weg. Internettelefonie doet het niet meer. Kundendienst is niet bereikbaar. Responsetijd is van 3.naar 5 dan naar 7 dagen verlengt. Reactie is dan een standaard brief die niets veranderd. Continu wordt geroepen dat het of een fout van de aansluiting bij ons is of een KPN probleem door het overschakelen.

Overswitchen van ADSL2 naar vdsl en compensatie

Online.nl
    Beste H. Tielker,

Vanmiddag hebben we telefonisch uw klacht besproken.
    Inmiddels heeft de verantwoordelijke afdeling u reeds een nieuw modem toegestuurd.
    Zoals afgesproken nemen we aanstaande donderdag wederom contact met u op voor een controle.

Chris van Online.nl
    Tikra
    Nou het modem snel gekregen (niet verbazingwekkend aangezien wij ook zonder enige kompensatie voor de continu wegvallende verbinding zijn overgestapt naar vdsl) maar na 2 uur aangesloten te zijn nog steeds geen internet! Maw modem weer eruitgehaald en het oude Huawei teruggeplaatst- beter langzaam en slecht internet dan geen internet.
    Online.nl
    Beste H. Tielker,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad. Zoals besproken staat voor vandaag gepland om u aan te sluiten op het VDSL netwerk.

Het nieuwe modem gaat u vanavond aansluiten. Hopelijk zal het modem zich in ons systeem aanmelden en kunt u gebruik maken van uw snellere verbinding.

Wij zullen u na het weekend terug bellen om te controleren of alles naar wens functioneerd.

Sachin van Online.nl
    Beste Online mw.
    inmiddels hebben wij het modem aangesloten, de verbinding is tot stand gekomen en was (!) helemaal 2 uur op 27 Mb/sec. Daarna hooguit tussen 7 en 9 MB/sec ..... daarnaast valt de verbinding onregelmatig regelmatig gewoon weg ...... daarna is de verbinding weer even rond de 30mb/sec maar het duurt niet lang en we hebben er maar tussen 7 en 10 Mb/sec nog over .... ik hoop dat hier naar gekeken wordt, bij onze oude 20Mb/sec verbinding was het maximum tussen 4 en 6 Mb/sec en ook da viel regelmatig de verbinding weg ... ik hoop dat jullie hier nu eindelijk een technische oplossing gaan vinden .....

mvg
    Beste Online mw.

mvg

Ook een klacht indienen over Online.nl?