Opgelost door Online.nl: Interactieve tv Online.nl

mazzel28

Wij hebben sinds een aantal maanden (vanaf eind februari) interactieve tv van Online.nl maar vanaf dag 1 kunnen we geen tv kijken. Het beeld loopt zelfs vast als we nieuws kijken op NOS (of het nu aan de internetverbinding ligt of aan de televisieontvanger is ons een raadsel). Klacht ingediend via de website van Online.nl, daar hebben wij nooit een reactie op gekregen. Meerdere malen gebeld, helaas zonder resultaat, het antwoord was " er wordt aan gewerkt". Nu is de televisieontvanger ook kapot gegaan (hij reageert niet meer op de afstandsbediening), dit hebben wij ook aangegeven bij Online.nl. Ze hebben ons drie keer toegezegd een nieuwe ontvanger toe te sturen... maar helaas. Vorige week hebben wij een ingebrekestelling (per aangetekende post) verstuurd en aangegeven dat, indien zij voor 3 juni as. niet aan hun verplichtingen voldoen, wij het contract ontbinden. Tot op heden nog geen reactie ontvangen van Online.nl.

Binnen een week na heden schriftelijke bevestiging van de ontbinding, zie brief d.d. 26 mei jl.

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw mazzel28,Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.Met vriendelijke groet,
    mazzel28
    Zojuist telefonisch contact gehad met een medewerkster van de klantenservice. Netjes te woord gestaan en mijn klacht is naar tevredenheid afgehandeld. Jammer dat het via deze weg heeft gemoeten. In ieder geval, bedankt voor de snelle en goede afhandeling van mijn klacht.
    Online.nl

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Geachte heer, mevrouw,

Zodra ik een bevestigingsmail van de gemaakte afspraken heb ontvangen van Online.nl, zoals gisteren telefonisch afgesproken, ga ik de klacht op klachtenkompas sluiten.

Met vriendelijke groet.
    Geachte heer/mevrouw mazzel28,

Wij zullen u de afspraken die telefonisch met u zijn gemaakt per brief toesturen.

mazzel28
    Alle afspraken zijn correct schriftelijk bevestigd. Ik ben tevreden met de afhandeling van mijn klacht.

mazzel28

Ook een klacht indienen over Online.nl?