Opgelost door Online.nl: Interactieve tv Online.nl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 112176
Gebruiker
mazzel28
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Wij hebben sinds een aantal maanden (vanaf eind februari) interactieve tv van Online.nl maar vanaf dag 1 kunnen we geen tv kijken. Het beeld loopt zelfs vast als we nieuws kijken op NOS (of het nu aan de internetverbinding ligt of aan de televisieontvanger is ons een raadsel). Klacht ingediend via de website van Online.nl, daar hebben wij nooit een reactie op gekregen. Meerdere malen gebeld, helaas zonder resultaat, het antwoord was " er wordt aan gewerkt". Nu is de televisieontvanger ook kapot gegaan (hij reageert niet meer op de afstandsbediening), dit hebben wij ook aangegeven bij Online.nl. Ze hebben ons drie keer toegezegd een nieuwe ontvanger toe te sturen... maar helaas. Vorige week hebben wij een ingebrekestelling (per aangetekende post) verstuurd en aangegeven dat, indien zij voor 3 juni as. niet aan hun verplichtingen voldoen, wij het contract ontbinden. Tot op heden nog geen reactie ontvangen van Online.nl.

De oplossing

Binnen een week na heden schriftelijke bevestiging van de ontbinding, zie brief d.d. 26 mei jl.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw mazzel28,Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    mazzel28
    Datum
    Zojuist telefonisch contact gehad met een medewerkster van de klantenservice. Netjes te woord gestaan en mijn klacht is naar tevredenheid afgehandeld. Jammer dat het via deze weg heeft gemoeten. In ieder geval, bedankt voor de snelle en goede afhandeling van mijn klacht.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    mazzel28
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Zodra ik een bevestigingsmail van de gemaakte afspraken heb ontvangen van Online.nl, zoals gisteren telefonisch afgesproken, ga ik de klacht op klachtenkompas sluiten.

    Met vriendelijke groet.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw mazzel28,

    Wij zullen u de afspraken die telefonisch met u zijn gemaakt per brief toesturen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    mazzel28
    Datum
    Alle afspraken zijn correct schriftelijk bevestigd. Ik ben tevreden met de afhandeling van mijn klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mazzel28
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen