Klacht Online.nl: Interactieve tv werkt inmiddels (na 3,5 maand), 2 x digitenne kastjes werken nog steeds niet!

Joost201

Ik heb in oktober een nieuw pakket aangevraagd voor Online.nl. Het gaat om interactieve tv, 2 x digitenne, internet (50mbs) en canal digitaal. Ik zou het pakket opgestuurd krijgen, maar na 15 keer! bellen, kreeg ik pas op 7 januari de bestelling binnen. Ik heb vanaf oktober met 1 tv alleen maar Nederland 1, 2 en 3 kunnen ontvangen. Hiervoor zou ik nog steeds een compensatie krijgen en ook een compensatie voor het pakket met Canal Digitaal (normaal 19,95 euro per maand, in combinatie met online pakket 5 euro per maand). Voorheen had ik drie digitenne kastjes voor 3 tv's. Nu zou ik 1 interactieve tv ontvanger hebben en twee huidige digitenne kastjes behouden. Nu kan ik sinds vorige week donderdag 19 januari ook met de twee andere digitenne kastjes alleen maar Nederland 1, 2 en 3 ontvangen (geen overige tv-zenders). Ik heb vrijdag 20 januari gebeld, ik werd door verbonden naar de technische dienst en heb 45 minuten moeten wachten en toen werd de verbinding zomaar verbroken. Zaterdag 21 januari hetzelfde probleem toen men van de klantenservice mij probeerde door te verbinden naar de service afdeling. Uiteindelijk maandag 23 januari wederom gebeld, eindelijk (na 30 minuten!) iemand gesproken van het serviceteam en deze persoon gaf aan met zekerheid dat ik op dinsdagmiddag 24 januari weer op de twee andere digitenne kastjes alles tv-zenders zou kunnen ontvangen. Vandaag is het woensdag 25 januari en ik kan nog steeds met twee digitenne kastjes geen tv kijken (alleen Nederland 1, 2 en 3).

Ik wil dat z.s.m. de aansluiting van 2 digitenne kastjes wordt hersteld. Ik wil een vergoeding voor 15 x bellen a 0,50 euro. Daarnaast dien ik nog steeds een vergoeding te krijgen voor het teveel per maand betaalde abonnement van Canal Digitaal (19,95 euro, terwijl dit 5 euro per maand zou moeten zijn). En ik wil mijn abonnementsgeld voor tv (internet heeft het wel gedaan) terugontvangen voor de maanden oktober, november, december en nu ook januari.

Online.nl
    Geachte Joost201, ik heb u zojuist telefonisch proberen te bereiken. Helaas heb ik u niet kunnen spreken. Graag hoor ik van u wanneer u het best bereikbaar bent om u beter van dienst te kunnen zijn. Ik ben vandaag aanwezig tot 16:30, Maandag ben ik aanwezig van 09:30 tot 13:00. Ik hoor graag meer van u.

Ik ben vandaag bereikbaar tot 14.00u. Met vriendelijke groet, Joost
    Online.nl
    Geachte Joost201, ik heb u zojuist telefonisch gesproken. Zoals afgesproken heb ik u gemaild met de berekening van de creditatie. Verder ben ik voor u bezig om de tweede tv ontvanger te verwijderen en de actie van 6 maand door te voeren. Wanneer dit in orde gemaakt is zal ik u hierover informeren.

Online.nl
    Geachte Joost201, ik heb u zojuist telefonisch gesproken. De verhuizing is doorgevoerd, hier krijgt u binnen 5 werkdagen een bevestiging van. Wanneer ik u naar alle tevredenheid heb geholpen en u geen vragen meer heeft, vraag ik u om deze klacht te beoordelen en te sluiten.

Beste Gied,
    Helaas heb ik nog steeds problemen met Online.nl. Ik heb hierover vorige week gebeld met de servicedienst van jullie, maar het is nog steeds niet opgelost!!! Als ik de interactieve tv aansluit, dan werkt het internet (wifi-signaal) niet meer. Vorige week heb ik daarbij een menu doorlopen met uw medewerker, maar een dag later werkte het weer niet. Hier heb ik alweer een week last van. Ik wil dit zo snel mogelijk opgelost zien!!

Joost

Ook een klacht indienen over Online.nl?