Klacht Online.nl: Interactieve tv werkt inmiddels (na 3,5 maand), 2 x digitenne kastjes werken nog steeds niet!
Details
Klacht
Ik heb in oktober een nieuw pakket aangevraagd voor Online.nl. Het gaat om interactieve tv, 2 x digitenne, internet (50mbs) en canal digitaal. Ik zou het pakket opgestuurd krijgen, maar na 15 keer! bellen, kreeg ik pas op 7 januari de bestelling binnen. Ik heb vanaf oktober met 1 tv alleen maar Nederland 1, 2 en 3 kunnen ontvangen. Hiervoor zou ik nog steeds een compensatie krijgen en ook een compensatie voor het pakket met Canal Digitaal (normaal 19,95 euro per maand, in combinatie met online pakket 5 euro per maand). Voorheen had ik drie digitenne kastjes voor 3 tv's. Nu zou ik 1 interactieve tv ontvanger hebben en twee huidige digitenne kastjes behouden. Nu kan ik sinds vorige week donderdag 19 januari ook met de twee andere digitenne kastjes alleen maar Nederland 1, 2 en 3 ontvangen (geen overige tv-zenders). Ik heb vrijdag 20 januari gebeld, ik werd door verbonden naar de technische dienst en heb 45 minuten moeten wachten en toen werd de verbinding zomaar verbroken. Zaterdag 21 januari hetzelfde probleem toen men van de klantenservice mij probeerde door te verbinden naar de service afdeling. Uiteindelijk maandag 23 januari wederom gebeld, eindelijk (na 30 minuten!) iemand gesproken van het serviceteam en deze persoon gaf aan met zekerheid dat ik op dinsdagmiddag 24 januari weer op de twee andere digitenne kastjes alles tv-zenders zou kunnen ontvangen. Vandaag is het woensdag 25 januari en ik kan nog steeds met twee digitenne kastjes geen tv kijken (alleen Nederland 1, 2 en 3).Gewenste oplossing
Ik wil dat z.s.m. de aansluiting van 2 digitenne kastjes wordt hersteld. Ik wil een vergoeding voor 15 x bellen a 0,50 euro. Daarnaast dien ik nog steeds een vergoeding te krijgen voor het teveel per maand betaalde abonnement van Canal Digitaal (19,95 euro, terwijl dit 5 euro per maand zou moeten zijn). En ik wil mijn abonnementsgeld voor tv (internet heeft het wel gedaan) terugontvangen voor de maanden oktober, november, december en nu ook januari.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.