Opgelost door Online.nl: Interactieve tv werkt niet, is intern probleem bij online.nl

Stoppel

Op 20 augustus, na meer dan 10 klant te zijn geweest bij online voor telefoon en internet, het drie in een product besteld (dus nu ook interactieve tv). Op 14 september zou dit worden opgeleverd. Beeld was erg slecht vanaf die datum, het duurde Bv 11 seconden om van het ene naar het andere kanaal te zappen, beeld en/of geluid viel telkens uit. Gisteren nieuw modem ontvangen, zou het probleem moeten verhelpen, heb nu helemaal geen tv en/of radio. Klachtenafdeling belt mij 2 oktober terug, wanneer er geen uitzicht is op een oplossing, zeg ik mijn iTV abonnement op. Nb de digitale tuner voor mijn tweede tv die ik ook op 20 augustus had besteld heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen. Online gaf vanavond toe dat het itv probleem een intern probleem is van online, dus niets te maken met individuele connecties.

Nakomen van contract dwz levering van interactieve tv vanaf de ingangsdatum i.e. 14 september jl.

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw Stoppel,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Stoppel
    Afgelopen woensdag 30 september gesproken met mevrouw Natasja Krooder van online.nl klachtenafdeling. Zij zou mijn klachten uitzoeken en mij in ieder geval vrijdag 2 oktober terugbellen. Zij heeft mij tot op heden nog steeds niet teruggebeld.
    De digitale tuner die ik op 20 augustus heb besteld heb ik tot op heden ook nog steeds niet ontvangen. Ik heb vanaf 14 september dus geen interactieve tv en/of radio en ook geen digitale tv. Het bedrijf online.nl heeft kennelijk immense problemen,
    Mevrouw Natasja Krooder belt u mij svp zsm mijn naam is Dick Stolp
    Stoppel
    Mevrouw Natasja krooder van online klachten afd die mij afgelopen vrijdag zou bellen heeft mij nooit gebeld. Vanavond zou ene Nina van de klachtenafd mij bellen, dat kan nog veertig minuten, dan is het 21.00 uur en is online dicht. Ben benieuwd! Nog steeds geen iTV of radio sinds 14 september. Heb inmiddels ook via Facebook contact met Online, afgelopen maandag antwoordde online via Facebook dat het dossier al een tijdje loopt ze zouden kijken of ze er Iers aan konden doen om dit te versnellen..
    Stoppel
    Het is 7 oktober 21.00 uur, vanavond zou ik door Nina worden gebeld van de klachtenstroom van Online, maar wederom niet gebeld. En.... Weer geen tv of radio - misschien nieuwe decoder of software update? Ik zit nu al bijna 4 weken zonder tv en radio gaarne nu een snelle oplossing
    Stoppel
    Vandaag 9 oktober eindelijk mijn per 20 augustus bestelde digitale tuner ontvangen. Interactieve televisie werkt nog steeds niet....
    Stoppel
    Vrijdag 16 oktober nog steeds geen iTV - geen "contactpersoon" van online heeft met mij tot nu toe hierover contact opgenomen...
    Stoppel
    Eureka online heeft vanmiddag de firmware
    van mijn modem ge-update en heb nu iTV
    gelukkig!!!

Ook een klacht indienen over Online.nl?