Opgelost door Online.nl: Interactieve tv werkt niet, is intern probleem bij online.nl
Details
Klacht
Op 20 augustus, na meer dan 10 klant te zijn geweest bij online voor telefoon en internet, het drie in een product besteld (dus nu ook interactieve tv). Op 14 september zou dit worden opgeleverd. Beeld was erg slecht vanaf die datum, het duurde Bv 11 seconden om van het ene naar het andere kanaal te zappen, beeld en/of geluid viel telkens uit. Gisteren nieuw modem ontvangen, zou het probleem moeten verhelpen, heb nu helemaal geen tv en/of radio. Klachtenafdeling belt mij 2 oktober terug, wanneer er geen uitzicht is op een oplossing, zeg ik mijn iTV abonnement op. Nb de digitale tuner voor mijn tweede tv die ik ook op 20 augustus had besteld heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen. Online gaf vanavond toe dat het itv probleem een intern probleem is van online, dus niets te maken met individuele connecties.Gewenste oplossing
Nakomen van contract dwz levering van interactieve tv vanaf de ingangsdatum i.e. 14 september jl.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.