Klacht Online.nl: Interne tverbinding valt weg

Rusen33

Zaterdag jl. heb ik via de site van Online.nl een klacht ingediend en heb tot op heden geen reactie. Hieronder treft u mijn email:
Ruim twee jaar lang heb ik met mijn abonnement (TV+Internet) bij Online.nl geen enkel probleem ondervonden. Per 30 september heb ik mijn TV abonnement omgezet in interactieve TV en het internet abonnement is gelijk gebleven aangezien deze voldoende was. Sinds mijn oversluiting van het abonnement onderving ik dagelijks problemen met de internet verbinding. Het is bij online.nl ook zichtbaar dat mijn internet verbinding vaak wegvalt. Ik heb hier vele malen contact overgehad met de klantenservice en heb alle aanwijzigingen opgevolgd. Dit was het aanpassen van de modem instellingen, het vervangen van de DSL kabel. Onlangs is er ook een monteur gekomen en heeft niets kunnen vinden. Ondertussen blijft het probleem bestaan.
Ik heb niet de intentie om online.nl te verlaten maar wil gewoon een normale internet verbinding. Dit is immers waar ik voor betaal.

Ik verzoek u daarom vriendelijk om dit probleem te verhelpen en als dat niet lukt verzoek ik u om mijn contract te beëindigen.

Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Rusen33
    Vandaag de hele dag geen TV. Er verschijnt de volgende melding:
    "Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het verbinden van uw TV ontvanger met ons platform. Start de ontvanger opnieuw."
    Het advies een paar keer opgevolgd zonder resultaat.
    Online.nl

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.
    Zoals afgesproken zullen we op een later moment weer contact met u opnemen.

Rusen33
    De afspraak was dat jullie mij gisterenmiddag zouden terug bellen. Ik ben hiervoor speciaal thuis gebleven maar jullie zijn de afspraak niet nagekomen. Ondertussen heb ik nog geen TV en valt het internet constant weg. Afgelopen twee maanden hebben jullie nog geen oplossing kunnen aanbieden en heb ik geen vertrouwen meer op een goede afloop. Ik verzoek jullie dan ook om mijn contract per 30 november a.s. te beëindigen. Graag uw bevestiging.
    Online.nl

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad met u en een oplossing besproken.
    Zoals afgesproken zullen we op een later moment weer contact met u opnemen ter afhandeling van uw klacht.

Rusen33
    Er was mij toegezegd dat ik vandaag door jullie administratie afdeling zou worden terug gebeld. Dit is niet gebeurd.
    Dit is de 2e toezegging die niet wordt nagekomen en ondertussen zit ik nog steeds zonder TV!
    Geachte heer Karacay,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad met u en gesproken over de afhandeling van uw klacht. Volgens onze gegevens is alles gedaan wat gedaan moest worden en beschouw ik de klacht nu als afgehandeld. Ik verzoek u vriendelijk de afhandeling te beoordelen en de klacht te sluiten

Olivier
    Rusen33
    Ik heb idd een analoge decoder met insteekkaarten ontvangen echter zie ik op 'Mijn Online.nl' dat alles is teruggezet naar de oude situatie. Ik zie alleen een internet abonnement en geen TV abonnement. Tevens zie ik ook niet dat betreffende producten contractsvrij zijn zoals afgesproken.
    PS. Internetverbinding lag zojuist weer 45 minuten plat.
    Rusen33
    Herstel: Ik bedoel uiteraard dat ik de afgesproken wijzigingen NIET zie op 'Mijn online.nl'.
    Rusen33
    Gisteren viel de TV uit eb kreeg de melding dat de ontvangen smartcard niet werd herkent.
    De afgelopen maanden heb ik alleen maar problemen ondervonden. Geen TV, geen internet, online.nl die 2 keer haar eigen gemaakte afspraak om terug te bellen niet nakomt en dat ik maar geduld moet hebben voordat er op mijn klacht wordt gereageerd hebben er toe geleid dat ik totaal geen vertrouwen meer in Online.nl heb. Ik heb dan ook mijn schriftelijke opzegging opgestuurd.
    Online.nl

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. ik ga ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoek ik u om contact met ons op te nemen.

Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Delain

Rusen33
    Ik had aangegeven dat de gemaakte afspraak niet zichtbaar was in mijn abonnement gegevens op Mijn Online.nl. Hierop is niet gereageerd. Vervolgens heb ik aangegeven dat de smartcard die was opgestuurd na een week het niet meer deed, Hierop is niet gereageerd, Ik heb daarom mijn abonnement opgezegd. Ook hierop is niet gereageerd. Nu geeft Online.nl aan dat volgens hun gegevens de klacht is verholpen (!!!!!??????????) en of ik even de klachtafhandeling wil beoordelen. NIET GOED DUS!

Rusen33

Ook een klacht indienen over Online.nl?