Klacht Online.nl: Internet ADSL afgesloten terwijl hardware voro migratie naar glasvezel nog niet verstuurd is

Familie van der Linden-Morris

We hebben onlangs het abonnement van ADSL overgezet naar glasvezel, waarbij aangegeven werd dat we in de tussentijd niet van internet afgesloten zouden worden.

Een deel van de benodigde hardware om internet via glasvezel te kunnen gebruiken is geleverd, maar er mist nog een kastje.

Inmiddels zijn we vandaag afgesloten van internet via ADSL en geeft de helpdesk aan dat ze alsnog het kastje sturen, maar internet totdat we het kastje ontvangen hebben en kunnen aansluiten niet kunnen heractiveren.

Dit is naar onze mening onacceptabel en in strijd met gemaakte afspraken.

Zodra vanavond nog internet terug op ADSL geactiveerd is en pas gedeactiveerd wordt zodra de benodigde hardware voor glasvezel ontvangen is en enige dagen geboden wordt deze aan te kunnen sluiten.

Online.nl
    Beste Familie van der Linden-Morris,

Zoals zojuist telefonisch besproken, wordt de NTU zo spoedig mogelijk geleverd. Verder zijn we een compensatie tegemoetgekomen, deze heb ik zojuist verwerkt en zal terug te zien zijn op uw volgende nota.

Wij nemen binnenkort weer contact op zodra te zien is dat de NTU geleverd is.

Raoul van Online.nl
    Familie van der Linden-Morris
    Bedankt voor het terugbellen, het aanbieden van een gedeeltelijke compensatie van 22,50 en de belofte de missende hardware.
    Echter, deze belofte kregen we ook vorige week dinsdag al van de helpdesk, maar tot op heden is de hardware nog niet ontvangen en zitten we nu al 4 dagen zonder wifi/internet (dit bericht is elders getypt), waardoor ik helaas nog geen voldoende voor de klantenservice kan geven.
    Als argument voor het niet kunnen heraansluiten werd aangegeven dat de automatische afsluiting via een 3e partij (KPN) loopt. Voor ons als eindgebruiker is dit echter geen acceptabel antwoord en zou er een exceptie proces mogelijk moeten zijn om via KPN de aansluiting te herstellen indien het niet lukt de hardware voor de omschakelijk van ADSL naar glasvezel op tijd te leveren binnen de overgangstermijn van 20 dagen.
    Online.nl
    Beste Familie van der Linden-Morris,

Zoals zojuist telefonisch besproken is de NTU vandaag geleverd.

Bij deze beschouwen wij de klacht dan ook als gesloten, zou u dit willen bevestigen?

Raoul van Online.nl
    Familie van der Linden-Morris
    De NTU is inderdaad gisteren geleverd en internet werkt nu via glasvezel.

Ook een klacht indienen over Online.nl?