Opgelost door Online.nl: Internet en telefonie vallen continu uit

Marco F

Ik kan me aansluiten bij de klachten dat internet en of de vaste telefoon lijn systematisch uitvallen. Telkens onderbreekt en herstelt de verbinding zich. Mijn gsm schakelt zelf van Wifi over naar mobiel internet. Maar vaste lijn telefoon gesprekken vallen uit, ong de helft van de gesprekken.

De klacht emailen kan niet, ik moet een koop nummer bellen. Dan maar dit medium. In augustus verlopen mijn GSM en internet / vaste telefoon contracten. Gelukkig.

GSM is altijd slecht geweest, maar van de vaste lijn en internet nooit problemen gehad. Maar ik ga niet betalen om een klacht te melden waar ik niet verantwoordelijk voor ben.

Stabiel internet.

Beste Marco F,
    Naar aanleiding van uw klacht op klachtenkompas zien wij geen contacten met onze klantenservice aangaande uw melding. Ik wil u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice op het moment dat u op locatie bent. Er kan dan een meting plaatsvinden aangaande uw verbinding en een incident worden aangemaakt bij onze technische dienst voor verder lijnonderzoek.Wij kunnen geen klachten via klachtenkompas in behandeling nemen welke niet bij onze klantenservice zijn gemeld.
    Ik wil u verzoeken om uw klacht op klachtkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl
    Marco F
    Dat is knap. Ik heb gisteren en ik meen op 6 maart gebeld. Gisteren zagen zij ook de gespreksnotities van dat eerste gesprek. Storing is nog steeds. Op advies in eerste gesprek een harde reset van modem gedaan met de paperclip. Gisteren alle aansluiting vanaf PTT contactdoos verwijderd, de modem staat nu rechtstreeks op die unit. Rood van PTT gaat op rood van de kabel die naar modem gaat, idem groen. Verder geen app aangesloten. Blijft wegvallen.
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
    Geachte heer,
    Na een goed telefonisch overleg op 23-07-2014 naar aanleiding hiervan!
    Willen wij u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
    R.Bun
    Marco F
    In de periode na melding klacht zijn er minder storingen. Hoe dat komt weet ik niet. Geen wijzigingen verder aan apparatuur gedaan.

Marco F

Ook een klacht indienen over Online.nl?