Klacht Online.nl: internet en telefonie verbinding

John Wilfrid

Van plan over te stappen naar andere provider.
Terug op besluit gekomen en bij Online blijven.
Gelijk contact gezocht en belofte gekregen dat het geregeld werd.
Niet dus! Toch afgesloten en nu dikke week geen telefoon en internet.
Elke dag contact en info gekregen dat het in behandeling was.
Vandaag gehoord dat een fout gemaakt is en nog een week kan duren.
Geven KPN ook de schuld en die zeggen dat het niet hun probleem is omdat 1 telefoontje van Online genoeg is om.lijn vrij te geven. Mooi gedupeerd dus.
Vrouw komt uit Brazilie en niet mogelijkheid tot bellen of Skypen.
Niet hun.probleem zegt men!!!

ZSM weer internet en telefoon verbinding.
Ook met oog op familie omstandigheden in buitenland.

Beste heer Koopmans,
    We hebben uw aansluiting met spoed doorgegeven bij de KPN, we krijgen maandag bericht wat de precieze opleveringsdatum is.
    John Wilfrid
    Dat hoor ik de hele week al.
    Niet veel vertrouwen meer in.
    Ik wil een passende oplossing en maandagavond/dinsdagmorgen weer verbinding hebben
    John Wilfrid
    Net bericht ontvangen van Online.
    Op 10!!!! oktober wordt de verbinding hervat.
    Dat is dus nog 2 weken zonder internet en telefonie.
    Mensen dit is toch dramatisch?!
    Ik ga hiermee niet akkoord!
    Beste heer Koopmans,
    U heeft een standaard bevestiging gekregen met de normale levertijd. We streven erna om u woensdag weer online te hebben.
    John Wilfrid
    Vandaag op 2 oktober 2013 zou mijn internet en telefoonverbinding weer in bedrijf zijn zoals beloofd.
    Niet dus.... weer gebeld en te horen gekregen dat ik decontactdoos van de telefoon maar moet losdraaien en de kabels moest verwisselen!!!!
    John Wilfrid
    Werkt dus niet... (lijk ook wel gek om het überhaupt te doen!)
    Weer gebeld... toen min of meer de deur gewezen en dat nadat ik meer dan 10 jaar abonnee ben!
    Later door een zeer leuke en kundige dame te woord gestaan die mij excuses aanbood over het gebeurde.
    Maar dus nog steeds geen verbinding!!!!
    SLECHT!!!!!!!
    Beste heer Koopmans,
    We trachten erna uw klacht z.s.m op te lossen. Helaas is door een misverstand uw verbinding op 23 september afgesloten vanwege een opzegging die niet geannuleerd is. We hebben inmiddels spoed erachter geplaatst om u zo snel mogelijk weer geleverd te krijgen. Nu kampen we met een technische storing die hoogstwaarschijnlijk zich buiten uw huis bevind. Hiervoor zullen we Kpn opnieuw moeten aansturen om te controleren waarom uw verbinding nog niet werkt ondanks de toezeggingen die wij van hun hebben gekregen dat 2 oktober alles werkende zou zijn.
    John Wilfrid
    Vreemd dat dit allemaal gebeurt...
    Dit terwijl anderen hier in de buurt wel gewoon internet en telefoon van Online hebben....vreemd...
    Beste heer Koopmans,
    Bij elke aansluiting moet er een monteur fysiek naar de wijkcentrale om precies uw draad in de juiste kaart te stoppen. Dit gaat helaas wel eens verkeerd. Vaak zien we deze storingen bij het aansluiten van nieuwe abonnementen of in uw geval bij heractiveren van een verbinding. We houden u op de hoogte zodra we het probleem precies weten en wanneer deze opgelost is.
    John Wilfrid
    En dat wordt dan alsnog 10 oktober zeker?
    Mensen ik wil dat er nu spijkers met koppen worden geslagen!
    Monteur naar centrale en signaal doorsturen!
    Zijn al zoveel dingen misgegaan het lijkt wel of ik niet welkom meer ben.
    Als dat het geval is kunt u me dat gewoon laten weten.
    Kom op aktie nou!!!!
    Online.nl
    Beste meneer Koopmans,Wij hebben begrepen dat gistermiddag de verbinding is hersteld en u weer van uw verbinding gebruik kunt maken.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Online.nl | Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online.nl?