Opgelost door Online.nl: Internet erg traag ik betaal voor een mb30 lijn en krijg max 10 daarnaast valt verbinding vaak weg

Georgo

Onderstaande klacht heb ik een maand terug geplaatst, online reageerde dat de klacht in behandeling was en laat vervolgens meer dan 3 weken niets van zich horen. Vervolgens sluit ik de klacht met een -1 omdat online de klacht niet oplost en geen gehoor geeft.
Vervolgens opent online de klacht weer, beweert dat zij mij zojuist hebben gebeld, dit terwijl ik geen enkele gemiste oproep had. Daarna sluit online de klacht met de melding dat ze geprobeerd hebben te bellen en de -1 beoordeling is weg. Erg slim van online om op deze manier de negatieve beoordeling weg te strepen zonder maar iets op te lossen. Hieronder alsnog nogmaals mijn klacht die ik 1 maand terug voor het eerst heb ingediend.

Internet valt steeds weg. Verbinding is veel trager dan waar ik voor betaal. Snelheid niet constant gaat van 2mbit tot 12 mbit en ik betaal voor een 30mbit lijn. Al een nieuwe modem gehad maar probleem blijft.
PRODUCT DETAILS Adsl 30 mbit lijn

Zorgen dat snelheid waar ik voor betaal geleverd wordt. Zorgen voor een stabiele lijn die een constante snelheid levert en niet steeds uitvalt waardoor ik zonder internet zit.
Daarnaast sneller reageren dan 3 weken op een klacht en niet zomaar klachten afsluiten en beweren gebeld te hebben terwijl dit niet waar is.

Beste Georgo,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat u nog steeds last heeft van verbrekende verbinding.
    Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

Klantenservice van online.nl
    Beste Georgo,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik zal u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken.
    Kunt u aangeven op welk dagdeel u beste te bereiken bent? Dan probeer ik u te bellen op het aangegeven dagdeel.

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad.
    U gaf aan dat dit nu niet gelegen kwam en dat u zelf weer contact met ons opneemt om de klacht te bespreken.

Graag wil ik u vragen de klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

met vriendelijke groet,
    Beste Georgo,

Wij zien dat u de klacht op klachtenkompas nog niet heeft afgesloten.

Graag wil ik u vragen de klacht op klachtenkompas alsnog te beoordelen en te sluiten.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

met vriendelijke groet,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad.

Zoals afgesproken zullen wij u op een later moment bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Olivier van Online.nl
    Beste klant,

Wij willen u op de hoogte stellen dat uw contactpersoon binnenkort contact met u zal opnemen voor de status van uw klacht.

Charissa van Online.nl
    Georgo
    Er is contact met mij opgenomen maar het enige wat online kon melden is dat het probleem bekend is en dat meerdere klanten hier last van hebben maar ze nog steeds geen oplossing hebben en werken aan een oplossing. Ik vond het netjes dat online mij belde, maar ook heel teleurstellend dat na anderhalf maand dit probleem nog steeds niet is en wordt opgelost. Het oplossen van een internetstoring waar meerdere klanten last van hebben heeft blijkbaar weinig prioriteit bij online. Er slecht!

Ten eerste wil ik u bedanken voor het geduld wat u heeft met Online.nl
    Zoals afgesproken zullen wij u volgende week bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Ten eerste wil ik u bedanken voor het geduld wat u heeft met Online.nl
    Zoals afgesproken zullen wij u 21 april opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

Beste klant,

Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Georgo
    Ondanks dat de storing lang heeft geduurd heeft online alles heel netjes afgehandeld. Ieder week werd ik netjes gebeld door een heel vriendelijke dame die mij op de hoogte hield van de stand van zaken. Daarnaast heeft online mij ook een compensatie geboden voor de gemaakte kosten en schade. Al met al is alles heel netjes en correct afgehandeld en daarvoor mijn complimenten.

Georgo

Ook een klacht indienen over Online.nl?