Opgelost door Online.nl: Internet hapert

Mirjam

Sinds 3 februari gebruiken we internet van Online.nl op ons nieuwe adres. De eerste weken werkte dit naar behoren. Sinds ca. 1 maart hapert de verbinding echter ernstig. We zijn meer offline dan online. We hebben hier meerdere keren contact over gehad met de klantenservice en naar aanleiding daarvan diverse instellingen geprobeerd. Tervergeefs! Het probleem doet zich voor op meerdere computers en telefoons en zowel via wifi als via de ethernetkabel. Niets lijkt te werken. De medewerker van de klantenservice suggereert dat we het nog maar een paar dagen afwachten omdat de verbinding misschien een dipje heeft. Wij vinden deze dip dan wel erg lang duren!
Op dit moment zit ik hoogzwanger thuis en kan ik bijna niet lopen. Ik ben voor contact met de buitenwereld dus erg afhankelijk van een goede internetverbinding. Ik wil er daarom op aandringen dat jullie dit probleem zo snel mogelijk oplossen.

Wij verwachten dat de problemen met de verbinding zo snel mogelijk opgelost worden. Als dit niet binnen twee weken gebeurd is, zullen wij het contract ontbinden.

Beste klant,

Wij kunnen ons goed voorstellen dat een slechte WiFi verbinding erg frustrerend kan zijn. Heden heeft uw behandelaar geprobeerd u te contacteren, helaas zonder succes.
    Wij zullen het spoedig nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Beste klant,

Heden hebben wij nogmaals geprobeerd u te contacteren, helaas zonder succes.
    Wij willen u vriendelijk vragen om een reactie achter te laten op dit forum, met een datum en tijdstip waarop u het beste bereikbaar bent.
    Wij zullen dan ons best doen, om u op dat moment te contacteren.
    Bedankt!

Beste Stefan,
    Ik heb inderdaad de telefoon gemist, ik wist niet goed naar welk nummer ik terug moest bellen. Ik ben morgen (25-3) beschikbaar (tenzij ik ga bevallen). Ik zal mijn telefoon goed bij me houden. We merken dat het internet het de laatste week beter doet, hebben jullie nog iets gewijzigd? We hopen ten zeerste dat dit zo blijft, we houden het in de gaten.

Groet van Mirjam Hibma
    Beste klant,

Heden hebben wij u nogmaals geacht te contacteren, helaas zonder succes.
    Wij hebben u een mail toegestuurd ter afhandeling van uw klacht.
    Kunt u in een reactie op dit forum achterlaten of u akkoord gaat met ons voorstel?
    Bedankt!

Mirjam
    We hadden veel problemen met WIFI internet: heel vaak geen verbinding, Op de een of andere manier lijkt het internet het nu opeens weer beter te doen, hebben jullie nog iets gewijzigd in de instellingen. Voor nu zijn we tevreden, ook met de afhandeling van de klacht (teruggave 1 maand betaling)

Mirjam

Ook een klacht indienen over Online.nl?