Klacht Online.nl: Internet is zeer slecht valt steeds weg of doet niets.

Klachtnummer
# 86371
Gebruiker
Geert
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Internet is zeer onstabiel, het valt steeds weg, of wil helemaal niets doen, zowel de computer al de iPad en telefoon dit is natuurlijk zeer hinderlijk vooral al hij staat te downloaden. De ergernis wordt steeds groter te meer omdat er geen contact mogelijk met hun is . Ook wil ik zo snel mogelijk een reactie van Online ontvangen.

De oplossing

Als de geleverde spullen niet gegarandeerd naar behoren werkzaam moet het abonnement zo spoedig mogelijk opgeheven worden.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Geert,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Geert,
    Wij hebben u een e-mail gestuurd en wachten op uw reactie.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Geert,
    U krijgt momenteel een snelheid binnen tussen de 6 en de 8 mbit. Dit is voldoende gezien uw abonnement.
    Wat betreft de wifi verbinding met telefoon en IPAD moeten wij u het volgende melden
    Wij bieden ondersteuning bij het optimaliseren van uw wifi netwerk. Echter maakt de wifi optie van het modem geen onderdeel uit van de overeenkomst aangezien dit een extra functie is en de correcte werking hiervan veelal afhankelijk is van omgevingsfactoren waar wij geen invloed op uit kunnen oefenen. Wij kunnen hier derhalve geen garantie op geven. Om deze reden raden wij ook aan een eigen router aan te schaffen indien de wifi verbinding niet naar wens functioneert.
    Wij verzoeken u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (JP)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen