Klacht Online.nl: Internet is zeer slecht valt steeds weg of doet niets.

Geert

Internet is zeer onstabiel, het valt steeds weg, of wil helemaal niets doen, zowel de computer al de iPad en telefoon dit is natuurlijk zeer hinderlijk vooral al hij staat te downloaden. De ergernis wordt steeds groter te meer omdat er geen contact mogelijk met hun is . Ook wil ik zo snel mogelijk een reactie van Online ontvangen.

Als de geleverde spullen niet gegarandeerd naar behoren werkzaam moet het abonnement zo spoedig mogelijk opgeheven worden.

Geachte Geert,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte Geert,
    Wij hebben u een e-mail gestuurd en wachten op uw reactie.
    Klantenservice Online.nl (JP)
    Geachte Geert,
    U krijgt momenteel een snelheid binnen tussen de 6 en de 8 mbit. Dit is voldoende gezien uw abonnement.
    Wat betreft de wifi verbinding met telefoon en IPAD moeten wij u het volgende melden
    Wij bieden ondersteuning bij het optimaliseren van uw wifi netwerk. Echter maakt de wifi optie van het modem geen onderdeel uit van de overeenkomst aangezien dit een extra functie is en de correcte werking hiervan veelal afhankelijk is van omgevingsfactoren waar wij geen invloed op uit kunnen oefenen. Wij kunnen hier derhalve geen garantie op geven. Om deze reden raden wij ook aan een eigen router aan te schaffen indien de wifi verbinding niet naar wens functioneert.
    Wij verzoeken u vriendelijk om de klacht op klachtenkompas te sluiten en te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (JP)

Ook een klacht indienen over Online.nl?