Klacht Online.nl: Internet modem functioneert niet correct.

Klachtnummer
# 61100
Gebruiker
Familie Sakarya
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In het algemeen zijn we best tevreden over online, alhoewel we bij telfort met het zelfde internet abonnement (20 mbps) sneller internet hadden dan nu.
Het probleem wat wij momenteel hebben is dat onze modem niet correct functioneert we hebben erg zwak draadloos signaal, het signaal komt niet verder dan 8-9 meter (geen muren of andere dingen er tussen) dit probleem hebben we met verschillende apparaten (telefoons / laptop / ipad).

Graag zou ik willen dat jullie een andere modem sturen, wel eentje die een sterker draadloos bereik heeft. Ik weet dat jullie twee soorten modems hebben, graag zou ik dan ook de krachtigere variant willen. Zodat ik een kamer verderop ook nog internet bereik heb (10-15meter verderop)

Met vriendelijke groet,

Familie sakarya

De oplossing

Graag een nieuwe krachtigere modem toe sturen, eentje waarbij we wel meer bereik hebben dan 8 à 10 meter. We hebben hiervoor ook nog een modem gehad van jullie een andere huawei hg655d met deze hadden we het zelfde probleem.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Familie Sakarya,
    Naar aanleiding van uw klacht op klachtenkompas zien wij geen contacten met onze klantenservice aangaande uw melding. Ik wil u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice op het moment dat u op locatie bent. De klantenservice is bereikbaar op 0900-9515 (€ 0.15 per minuut) Eventueel kunt u gebruik maken van de Call-Me-Now functie. U vindt deze optie in MijnOnline onder de servicepagina. Deze is te bereiken op https://www.online.nl/klantenservice/contact/ . U dient hiervoor wel in te loggen met de door u ontvangen inloggegevens die u eerder toegezonden zijn.Ik wil u verzoeken om uw klacht op klachtkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
    Met Vriendelijke Groet,
  2. Auteur
    Familie Sakarya
    Datum
    Ik kan nergens de call me now functie terug vinden op jullie website, ik heb wel degelijk contact gehad met jullie meerdere malen in de maand september en oktober (2013) nu is het probleem weer terug en wil ik zoals ik al eerder zei een andere modem van jullie ontvangen, dan wel een andere type die een groter bereik heeft.Graag zou ik dan ook willen dat jullie mij bellen en anders gewoon een nieuwe sterkere modem sturen en dat ik deze retourneer .
    Met vriendelijke groet,Sakarya
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen