Klacht Online.nl: internet niet op tijd geleverd bij verhuizing

Hoessiemacher

Ondanks herhaaldelijk bellen en proberen hebben wij nog geen (internet)dienst van u mogen ontvangen. Op 10-07-2014 zou internet geleverd worden op het nieuwe adres. 1 dag van te voren kregen we echter per mail te horen dat dit helaas niet ging lukken. Na meerdere malen gebeld te hebben kwam het er op neer dat het een "technische storing" betrof en de fout bij KPN lag. Er kon mij geen datum gegeven worden wanneer dat probleem opgelost zou worden. Ik heb de medewerker verteld dat ik afhankelijk ben van het internet ivm met een webshop die ik beheer. De medewerker gaf mij als tip mee dat ik bij de buren wifi-verbinding kon vragen tot het probleem opgelost is. Ik vond het nogal bijdehand en heb daar verder niet op gereageerd. Verder heeft Online geen andere oplossingen tot nog toe. Op 23-07-2014 werd ik eindelijk gebeld maar kreeg ik te horen dat er nu wel geleverd kon worden maar pas op 5 augustus 2014.

Bij het afsluiten van het contract is op mijn postcode een check uitgevoerd om te kijken welke abonnement voor mij het voordeligst zou zijn. De medewerker raadde mij een 30 mbit abonnement aan voor 2 jaar. Ik heb dat vervolgens afgesloten. Sinds kort weet ik dat ik maar tot 12 mbit internet kan ontvangen op dat adres. Ik heb dus bijna een jaar betaald voor een product dat eigenlijk niet geleverd werd. Daar was ik al heel kwaad over maar ik heb het laten gaan omdat ik mijn contract kon omzetten naar een 10 mbit abonnement. Nu zit ik zonder internet terwijl ik ruim op tijd ( 17-06) mijn verhuizing heb doorgegeven en daar een bevestiging van kreeg met de leverdatum 11-07-2014, Ik wil niets meer met online te maken hebben, alles stopzetten en mijn contract beeindigen.

Geachte Hoessiemacher,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
    Hoessiemacher
    Ik ben benieuwd. Tot op heden nog geen contact gehad met online.
    We zijn inmiddels 5 dagen verder en nog geen reactie. Ik wacht af.
    Online.nl
    Geachte Hoessiemacher,Wij vinden het vervelend dat wij niet op de door u gewenste datum hebben kunnen leveren. Onze excuses hiervoor. Zodra u bent aangesloten helpen wij u verder helpen inzake uw internetsnelheid. Wij vragen u vriendelijk deze zaak te sluiten. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LV)
    Hoessiemacher
    Ik heb geen vertrouwen in de beloftes die door online gedaan worden. Dit zeg ik uit eerdere ervaringen met online. Ik wil gewoon mijn contract opzeggen en verder niets met online te maken hebben. Het feit dat ze nu niet met een duidelijke oplossing komen en het op de lange baan schuiven versterkt bij mij dit standpunt. De enige oplossing die aangedragen is door een medewerker van online is dat ik maar wifi bij de buren moet lenen. Ik ben er klaar mee.
    Online.nl
    Geachte Hoessiemacher,Wij zien dat uw abonnement op 31 juli 2014 is opgeleverd en dat alles naar behoren werkt. Het ontbinden van uw contract is niet mogelijk. Wij bieden u nogmaals onze excuses aan voor het ongemak voor de vertraging in de levering van uw abonnement en vragen u vriendelijk deze klacht te sluiten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)

Ook een klacht indienen over Online.nl?