Klacht Online.nl: Internet niet werkzaam sinds 07-07-2016

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 181279
Gebruiker
Galito
Datum
18 reacties

Details

De klacht

sinds het afsluiten van mijn abonnement vorig jaar november 2015 heb ik nu de zoveelste storing alweer, in totaal de 4e. Ik werk ook vaak thuis voor mijn werk, dus dit begint zeer irritant te worden. nu heb ik al ruim 5,5 weken geen internet meer.

De oplossing

Compensatie voor de geleden schade. Als dit nog eens weer voorkomt, dan wil ik van het contract af!

18 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Galito,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te horen dat u deze problemen ervaart met uw internetverbinding.

    Er is op dit moment klachtdossier opgemaakt. Uw contactpersoon zal binnenkort contact met u opnemen, om zo tot een passende oplossing te komen voor uw probleem.

    Met vriendelijke groet,
    Anna van Online.nl
  2. Auteur
    Galito
    Datum
    Beste Anna,

    Dat is het probleem. Ik moet weer wachten. Afgelopen vrijdag heb ik gebeld en er zou binnen 3 werkdagen contact met mij opgenomen worden zodat er een KPN monteur wordt ingepland. Ik heb een sms ontvangen diezelfde dag, maar nog steeds is er niet gebeld. Ik had maandag terug gebeld, toen beloofden ze binnen 24 uur te bellen, nou dat is allang weer verstreken. Dit kan ik niet meer accepteren. Ik heb internet thuis nodig, en met spoed aub!
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Galito,

    Ik heb u zojuist gebeld, maar helaas was u niet thuis om te testen of uw internetverbinding inmiddels hersteld is.

    Wij bellen u vanavond terug om deze klacht af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Galito,

    We hebben zojuist telefonisch gehad. Hierbij hebben we besproken dat wij het probleem morgen verder gaan uitzetten bij de technische dienst.

    Wij stellen u verder op de hoogte zodra we meer weten.

    Met vriendelijke groet,
    Raoul van Online.nl
  5. Auteur
    Galito
    Datum
    Beste Raoul,

    Hopelijk wordt het vandaag opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Galito
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Galito,

    Ik heb zojuist met u gesproken.
    Hierbij hebben we een monteur met u ingepland.
    Deze zal op 24/08/2016 langskomen.

    Na deze afspraak zullen wij bellen om te controleren of alles goed is gegaan.

    Met vriendelijke groet,
    Raoul van Online.nl
  7. Auteur
    Galito
    Datum
    Beste Raoul,

    Ik heb er eigenlijk geen vertrouwen in dat het woensdag wordt opgelost na bijna 7 weken, wellicht verrassen jullie mij wel.

    Tot woensdag!

    Met vriendelijke groet,

    Galito
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Galito,

    Wij hebben zojuist telefonisch met elkaar gesproken. In dit gesprek hebben wij het mac-adres en serienummer van uw modem correct in ons systeem gezet.

    Tevens hebben wij een KPN monteur voor u aangestuurd. Deze zal binnen 24 uur met u contact opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Koral van Online.nl
  9. Auteur
    Galito
    Datum
    Beste Koral,

    Ik zal dan wachten totdat KPN vandaag contact opneemt met mij.

    Groet,

    Galito
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Galito,

    Zojuist heb ik u telefonisch kunnen bereiken. Ik heb u kunnen vertellen dat KPN werkzaamheden heeft verricht op uw internetlijn. Zij geven nu aan dat de lijn stabiel is. Dit meten wij ook uit.

    Om er zeker van te zijn dat alles naar behoren werkt, bellen wij u woensdag 26/08/2016 op om te kijken of u nog last heeft van verbrekende verbindingen.

    Met vriendelijke groet,
    Koral van Online.nl
  11. Auteur
    Galito
    Datum
    Goededag Koral,

    U bedoelt 31-08-2016, dat hebben we aan de tel afgesproken namelijk. Ik hoop dat de lijn stabiel blijft, en ik hoop dat u mij tegemoet komt in de compensatievergoeding, daarbij denkende dat ik 6 weken! niet thuis heb kunnen werken voor mijn baan doordat ik geen internet verbinding had . Dit is maar 1 voorbeeld van de vele andere dingen die ik niet had kunnen doen wegens de storing. Tot morgen!

    Met vriendelijke groet,

    Galito
  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Galito,

    Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat niet gelukt.
    Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn proberen we het later nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  13. Auteur
    Galito
    Datum
    Beste Chris,

    Ik heb mijn telefoon pal naast mijn werkplek liggen. Ik heb geen gemiste oproep of iets dergelijks ontvangen noch gezien. Misschien is het wel beter om een mail te sturen op mijn reactie die ik ook per mail heb gestuurd op het voorstel van de compensatie vergoeding wat ik inmiddels, gezien het algehele situatie, niet passend vind.

    Met vriendelijke groet,

    Galito
  14. Auteur
    Galito
    Datum
    Beste Chris,

    Ik ben gistermiddag/avond helaas niet terug gebeld door Online. Dit betreur ik ten zeerste, nadat er in je reactie van gisteren hierboven is aangegeven dat het zou gebeuren. Het gaat mij niet om het geld, maar om het principe.

    Met vriendelijke groet,

    Galito
  15. Auteur
    Online.nl
    Datum
    ​​​Beste meneer Laghmami,

    Zojuist hebben we telefonisch contact gehad en hierbij bevestig ik dat we u een compensatie kunnen bieden van 75 euro.
    Graag horen we van u.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  16. Auteur
    Galito
    Datum
    Beste Danny,

    ik ga akkoord met het compensatie bedrag van €75,-, en zoals ook afgesproken dat bij een volgende storing het contract kosteloos wordt opgezegd.

    Met vriende;lijke groet,

    Galito
  17. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Galito,

    Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen. Ik heb u helaas niet te pakken gekregen.
    Wij hebben de compensatie van €75 verwerkt.

    Ik verzoek u hierbij dan ook de klacht te sluiten en te beoordelen.

    Met vriendelijke groet,
    Raoul van Online.nl
  18. Auteur
    Galito
    Datum
    Duurt veel te lang totdat het daadwerkelijk opgelost werd en terugbel afspraken werden soms niet nagekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Galito
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen