Klacht Online.nl: Internet nog steeds traag

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 180004
Gebruiker
GJW
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Online heeft een nieuw netwerk waardoor klanten een snellere internet verbinding zouden moeten krijgen. Echter in mijn geval is de internet verbinding juist trager geworden. Geprobeerd te bellen maar dan hang je soms 30 minuten in de wachtrij. Niet erg klantvriendelijk allemaal. Klant is koning, nietwaar Online.

De oplossing

De beloofde snelheid conform mijn contract met online

8 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste GJ Willenborg,

    We hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier voor u aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.

    Wij doen ons uiterste best om te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Kim van Online.nl
  2. Auteur
    GJW
    Datum
    Prima. Ik hoor graag snel van jullie. Ik betaal inmiddels genoeg per maand voor een betere verbinding.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste GJW,

    Wij hebben u gebeld betreffende uw dossier maar wij konden u niet bereiken. Wij proberen het later nogmaals.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste GJW,

    Wij hebben u gebeld betreffende uw dossier maar wij konden u niet bereiken. Wij proberen het later nogmaals.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste GJW,

    Zoals telefonisch besproken hebben wij uw dossier in behandeling. Wij hebben een nieuw modem voor u aangevraagd. Wij bellen volgende week nogmaals om te kijken of het modem naar behoren werkt.

    Met vriendelijke groet,

    Anna van Online.nl
  6. Auteur
    GJW
    Datum
    Telefonische afspraak was gepland voor vandaag. Helaas nog niets van jullie vernomen. Niet erg klantgericht!
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Willenborg,

    We hebben zonet telefonisch contact gehad. Zoals besproken ligt uw nieuwe modem klaar bij het PostNL ophaalpunt in Gouda.

    Donderdag avond rond 20:00 zullen wij u terugbellen.

    Met vriendelijke groet,
    Sachin van Online.nl
  8. Auteur
    GJW
    Datum
    Probleem is nog niet opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GJW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen