Klacht Online.nl: Internet nog steeds traag

GJW

Online heeft een nieuw netwerk waardoor klanten een snellere internet verbinding zouden moeten krijgen. Echter in mijn geval is de internet verbinding juist trager geworden. Geprobeerd te bellen maar dan hang je soms 30 minuten in de wachtrij. Niet erg klantvriendelijk allemaal. Klant is koning, nietwaar Online.

De beloofde snelheid conform mijn contract met online

Beste GJ Willenborg,

We hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier voor u aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Wij doen ons uiterste best om te zorgen voor een goede oplossing.

Kim van Online.nl
    GJW
    Prima. Ik hoor graag snel van jullie. Ik betaal inmiddels genoeg per maand voor een betere verbinding.
    Beste GJW,

Wij hebben u gebeld betreffende uw dossier maar wij konden u niet bereiken. Wij proberen het later nogmaals.

Anna van Online.nl
    Beste GJW,

Zoals telefonisch besproken hebben wij uw dossier in behandeling. Wij hebben een nieuw modem voor u aangevraagd. Wij bellen volgende week nogmaals om te kijken of het modem naar behoren werkt.

Anna van Online.nl
    GJW
    Telefonische afspraak was gepland voor vandaag. Helaas nog niets van jullie vernomen. Niet erg klantgericht!
    Beste meneer Willenborg,

We hebben zonet telefonisch contact gehad. Zoals besproken ligt uw nieuwe modem klaar bij het PostNL ophaalpunt in Gouda.

Donderdag avond rond 20:00 zullen wij u terugbellen.

Sachin van Online.nl
    GJW
    Probleem is nog niet opgelost.

GJW

Ook een klacht indienen over Online.nl?