Klacht Online.nl: internet opzeggen , nooit goede verbinding!

Klachtnummer
# 34858
Gebruiker
btsm
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ibtissam
Distelstraat 10
4621 BT Bergen op Zoom

Online klantenservice
Postbus 11095
1001 GB AMSTERDAM

Bergen op Zoom, 13-09-2013

Betreft: opzeggen internetaansluiting

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij zeg ik mijn contract met onderstaande gegevens per eerstvolgende mogelijkheid na dagtekening op.

Klantnummer: w2214463
Naam: Ibtissam
Adres: Distelstraat 10
Postcode + plaats: 4621 BT Bergen op Zoom

De incassomachtiging dient tegelijkertijd te worden beëindigd.

Graag zie ik de bevestiging van deze opzegging tegemoet.
ik heb nooit internet verbinding ik word er gek van want mijn internet valt telkens uit als ik bezig ben heb ik nooit verbinding ik moet altijd de stekers eruit trekken.
ik zou graag mij internet willen stoppen
Een opzegbrief van Opzeggen.nl

De oplossing

bedrag van schade

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Ibtissam ,Naar aanleiding van onderstaande klacht heb ik getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas zijn de telefoonnummers die wij van u in bezit hebben niet in gebruik. Daarnaast heb ik geen registratie kunnen vinden dat u dit probleem eerder hebt gemeld. Ik heb de overeenkomst voor u ontbonden per einde contractsdatum conform uw verzoek. De bevestiging hiervan ontvangt u op uw hotmail-adres.
    Graag breng ik u in contact met onze klantenservice om de (niet eerder gemelde) problemen met uw netwerk te verhelpen.
    Met vriendelijke groet,Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Ibtissam ,
    indien u tevreden bent met de wijze waarop wij uw klacht hier hebben afgehandeld, zou u deze dan willen beoordelen en sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen