Klacht Online.nl: internet opzeggen , nooit goede verbinding!

btsm

Postbus 11095
1001 GB AMSTERDAM

Bergen op Zoom, 13-09-2013

Betreft: opzeggen internetaansluiting

Hierbij zeg ik mijn contract met onderstaande gegevens per eerstvolgende mogelijkheid na dagtekening op.

Klantnummer: w2214463
Naam: Ibtissam
Adres: Distelstraat 10
Postcode + plaats: 4621 BT Bergen op Zoom

De incassomachtiging dient tegelijkertijd te worden beëindigd.

Graag zie ik de bevestiging van deze opzegging tegemoet.
ik heb nooit internet verbinding ik word er gek van want mijn internet valt telkens uit als ik bezig ben heb ik nooit verbinding ik moet altijd de stekers eruit trekken.
ik zou graag mij internet willen stoppen
Een opzegbrief van Opzeggen.nl

bedrag van schade

Online.nl
    Beste mevrouw Ibtissam ,Naar aanleiding van onderstaande klacht heb ik getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas zijn de telefoonnummers die wij van u in bezit hebben niet in gebruik. Daarnaast heb ik geen registratie kunnen vinden dat u dit probleem eerder hebt gemeld. Ik heb de overeenkomst voor u ontbonden per einde contractsdatum conform uw verzoek. De bevestiging hiervan ontvangt u op uw hotmail-adres.
    Graag breng ik u in contact met onze klantenservice om de (niet eerder gemelde) problemen met uw netwerk te verhelpen.
    Met vriendelijke groet,Online.nl
    Online.nl
    Beste mevrouw Ibtissam ,
    indien u tevreden bent met de wijze waarop wij uw klacht hier hebben afgehandeld, zou u deze dan willen beoordelen en sluiten?
    Online.nl Klantenservice

Ook een klacht indienen over Online.nl?