Opgelost door Online.nl: Internet Snelheid te langaam!

Kenan013

Ik heb in maart 2012 een contract afgesloten bij Online.nl. Ik ben nu al bijna 2 jaar klant bij online.

Ik heb recent een smart tv gekocht met de mogelijkheid om Films/TV kanalen te streamen. Wat me opvalt is dat tijdens het streamen alle andere internet activiteiten erg traag worden. (PS3 Online gamen, Wifi, Apple tv etc.)
Na een snelheidscontrole zag ik dat de maximale snelheid maar tot 7-8Mb/s valt en dus niet eens in de buurt komt van snelheid dat ik betaal (Snel internet tot 20Mb/s).

Mijn ontevredenheid over Online.nl is erg toegenomen na deze ontdekking. Ik heb in principe bijna 2 jaar lang een internet pakket betaald waarvan de snelheid veel te hoog is voor mijn postcode.

Ik ben teleurgesteld dat Online.nl destijds niet heeft vermeld dat mijn internet VEEL lager kan uitvallen dan 20Mb/s. Ik vind het wel belachelijk dat ik een pakket van 20Mb/s betaal terwijl er momenteel ook nog een pakket van 10Mb/s beschikbaar is.

Ik ben van mening dat ik opgelicht ben.

Ik zou graag een vroegtijdig contractopzegging willen zodat ik meteen kan overstappen naar een Kabelinternet aanbieder. Ik wil graag optimaal genieten van een stabiele en snelle internet waarbij het gebruik van mijn Smart TV en alle andere elektronica apparaten ook zonder problemen zal gaan.

Mijn beeld over Online.nl is erg beschadigd en ik hoop dat u dit kan verminderen door mijn wens te vervullen.

Online.nl
    Doorgezet naar de juiste afdeling. Wordt z.s.m. contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet,
    Online.
    Kenan013
    Bedankt.. Ik wacht op uw reactie.
    Online.nl
    Beste meneer Kocabiyik,Ik heb telefonisch contact met u gezocht, helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten op uw voicemail , ik verzoek u contact op te nemen met mij zodat we uw probleem kunnen oplossen.Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)
    Kenan013
    Hoi,Ik heb inderdaad een gemiste oproep van een anoniem nummer.
    Alleen ik heb geen actieve voicemail waardoor ik ook geen bericht heb gekregen met uw nummer.Graag wil ik u verzoeken om mij nog een keer te bellen of een nummer te geven waarmee ik met u contact kan opnemen.MvgKenan Kocabiyik
    Online.nl
    Beste meneer Kocabiyik,Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik dat we samen tot een oplossing zijn gekomen.Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)
    Kenan013
    Ik ben tevreden met de oplossing en wil u hierbij nogmaals bedanken. MvgK. Kocabiyik