Klacht Online.nl: Internet snelheid

Klachtnummer
# 53000
Gebruiker
Aariv
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De verwachte snelheid van 30 mb/s wordt niet gehaald. Aangegeven dat dit 12 tot 16 mb/'s wordt verwacht. Echter nu is hij vandaag nog geen 4 mb/s.

De oplossing

Per direct ontbinden van contract.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Aariv,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Aariv
    Datum
    Tot op heden geen reactie op mijn voorstel of verbetering van de internet snelheid. Had toch wel anders verwacht van dit soort bedrijven.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Aariv,
    Naar aanleiding van uw klacht op klachtenkompas zien wij geen contacten met onze klantenservice aangaande uw melding.
    Ik wil u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice op het moment dat u op locatie bent. Er kan dan een meting plaatsvinden aangaande uw verbinding en een incident worden aangemaakt bij onze technische dienst voor verder lijnonderzoek. Uw verbinding geeft op dit moment een snelheid weer van 14.8Mb/s.Wij kunnen geen klachten via klachtenkompas in behandeling nemen welke niet bij onze klantenservice zijn gemeld.
    Ik wil u verzoeken om uw klacht op klachtkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen