Klacht Online.nl: Internet storing

Klachtnummer
# 154918
Gebruiker
Ahmed El Faramawy
Datum
14 reacties

Details

Klacht

Geachte heer/mevrouw,

Sinds vandaag 15-02-2016 om 12:00, was mijn internet zonder enige reden plotseling verbroken. Om mijn technische storing te kunnen verhelpen, moest ik 09009515 bellen met een tarief van 50 cent per gesprek + gebruikelijke kosten. Echter heeft mijn gesprek met online.nl niks opgelost. Door het modem te vervangen van mijn huidige met een oude ziggo modem, ben ik achter gekomen dat het niet aan mijn aansluiting te maken had.
Alleen helaas kon ik het oude modem niet gebruiken (ziggo activatie code). De online
Nl medewerker heeft een monteur voor mij aangemeld en ik zal binnen enkele dagen geholpen kunnen worden. Het offline zijn kost mij in dit geval geld doordat Netflix abonnement doorgaat en dat ik een 0900 nummer moest bellen plus het feit dat ik in de avond via internet thuis werk. Graag vraag ik u of ik deze kosten bij online in rekening mag brengen en of ik de kosten van flexibele kpn internet connectie bij online mag verekenen .
Mvg, A El Faramawy

Gewenste oplossing

Schade en gemaakte kosten bij online verekenen.

14 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ahmed El Faramawy ,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat u last had van een technische storing.
    Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain van Online.nl
  2. Auteur
    Ahmed El Faramawy
    Datum
    Ja het is inderdaad erg vervelend, zeker als je thuis ook moet werken zoals ik.. maar wat ik nog vervelender vindt is dat er geen contact opgenomen werd met mij voor een monteur afspraak. Hier kan ik toch helemaal geen klote mee....
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Meneer El Faramawy,

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Dylan van Online.nl
  4. Auteur
    Ahmed El Faramawy
    Datum
    Beste Dylan,

    Zoals besproken is uw voorstel afgekeurd, hierbij nogmaals mijn afkeur officieel. Uw voorstel is om een schade vergoeding te compenseren van 25 euro, dat is natuurlijk de maandelijkse kosten dat ik aan online betaal. Doordat ik geen internet heb voor bijna een maand, zou u logischerwijs ook niet verwachten dat ik dat maand betaal. Mijn compensatie dat ik opvraag zit in de telefoon kosten en internet data dat ik had moeten kopen door jullie ongeplande (vervroegde) werkzaamheden.
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ahmed El Faramawy ,

    Allereerst willen wij u bedanken voor uw geduld. Wij hebben zojuist telefonisch uw klacht besproken.
    Zoals afgesproken zullen wij u morgen opnieuw bellen, om uw klacht verder te behandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa van Online.nl
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ahmed El Faramawy,

    Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik zal u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa van Online.nl
  7. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ahmed El Faramawy,

    Ik heb u zojuist nogmaals geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik zal u op een ander moment nogmaals proberen te bereiken.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa van Online.nl
  8. Auteur
    Ahmed El Faramawy
    Datum
    Als er een bedrijf is in Nederland dat hun klanten een maand lang zonder internet kan laten door een storing..is dat online.nl
    sinds 15 februari heb ik geen internet tot heden ook niet, je hoeft het niet meer te behandelen want 18de stap ik over bij een andere aanbieder die hopelijk netter en beter hun contractuele plichten kunnen nakomen. Ik eis hierbij nog steeds een compensatie voor alle schade die ik tot heden heb gelopen.
  9. Auteur
    Ahmed El Faramawy
    Datum
    Als er een bedrijf is in Nederland dat hun klanten een maand lang zonder internet kan laten door een storing..is dat online.nl
    sinds 15 februari heb ik geen internet tot heden ook niet, je hoeft het niet meer te behandelen want 18de stap ik over bij een andere aanbieder die hopelijk netter en beter hun contractuele plichten kunnen nakomen. Ik eis hierbij nog steeds een compensatie voor alle schade die ik tot heden heb gelopen.
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ahmed El Faramawy,

    Wij hebben u zojuist nogmaals proberen te bellen om uw klacht te bespreken, maar kan u helaas niet bereiken.
    Is er een bepaalde tijdstip of dag waarop u graag gecontacteerd zou willen worden?
    Zo kunnen wij ook rekening houden met uw beschikbaarheid.


    Met vriendelijke groet,
    Lisa van Online.nl
  11. Auteur
    Ahmed El Faramawy
    Datum
    Beste Lisa,

    Niet persoonlijk bedoeld, maar ik heb niks telefonisch te bespreken en het levert mij niks op dan irritatie. Ik denk dat ik het gewoon overlaat aan de consumenten bond voor mijn compensatie.

  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ahmed El Faramawy,

    Onze excuses voor het ongemak. Wij begrijpen dat u de klacht niet telefonisch wilt bespreken.
    Zou u het prettig vinden om anders uw klacht per mail te behandelen?
    Wij hopen dit probleem samen met u te kunnen oplossen.
    Wij verblijven in afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa van Online.nl
  13. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ahmed El Faramawy,

    Wij hebben helaas nog niks van u vernomen. Indien u wilt ingaan op ons voorstel verzoeken wij u alsnog om hierop te reageren.

    Indien u niet ingaat op ons voorstel, dan zijn wij helaas genoodzaakt om uw klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  14. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Ahmed El Faramawy,

    Wij hebben tot op heden nog steeds geen reactie van u vernomen.

    Graag willen wij nogmaals verzoeken om uw klacht op klachtenkompas te sluiten.
    Hartelijk bedankt!

    Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen