Klacht Online.nl: Internet-UPGRADE onmogelijk (vanaf laagste snelheid!?!)

Erixrs

Ik heb een abonnement 'Snel Internet 10 Mb/s + Telefonie' op een 2-jarig contract, dat loopt t/m april 2016. Ik wil de snelheid upgraden naar één trapje hoger (30 Mb/s) voor iets van €5 extra p/mnd, want ik merk dat deze te laag is om goed te kunnen streamen (bekabeld).
Dit is via MijnOnline.nl op de site niet mogelijk (?!?) en er wordt verwezen naar de telefonische klantenservice (á € 1 per gesprek).
Dus telefonisch gevraagd mijn pakket te upgraden naar één stapje hoger ("Extra - tot 30 Mb/s down") en volgens de prijslijst zou dat €5 meer kosten. Zo'n upgrade kan normaal bij elk bedrijf, want is alleen maar gunstig voor hen.
Antwoord klantenservice Online.nl: "Nee sorry meneer, dat is technisch NIET mogelijk... hoe graag ik 't u ook zou aanbieden."

Graag zou ik dus zien dat mijn internet 1 snelheidstrede wordt verhoogd (naar "Extra - tot 30 Mb/s down" voor die €5,- én anders zou ik graag mijn contract ontbonden zien worden.

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw Erixrs,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    Erixrs
    Oké ik wacht hoopvol af.
    Ik ben benieuwd...
    Online.nl
    Geachte heer/mevrouw Erixrs,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Zoals besproken houden wij uw dossier in behandeling.

Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Klantenservice Online.nl
    Erixrs
    Ja op zich is dit redelijk afgehandeld. Technisch zou er eind van dit jaar wél de mogelijkheid komen om de snelheid te verhogen, omdat men dan wat aanpassingen zal hebben gedaan. Ik blijf het een vreemde gang van zaken vinden, maar ik wacht hoopvol de snelheidsverhoging af...
    Erixrs
    Klacht leek afgesloten, maar ik ga deze weer opnieuw openen, met nieuwe feiten, want afspraak niet nagekomen.

Erixrs

Ook een klacht indienen over Online.nl?