Klacht Online.nl: internet valt constant weg, telefoon heeft de eerste 2 mndn niet gewerkt, televisiekastje is traag en miet soms 5 min wachten op

Klachtnummer
# 54123
Gebruiker
Flore
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanaf 2013 klant van online. Leuk zon actie met tablet. Tablet trouwens ook binnen 3 maanden kapot. Eerste probleem was de telefoon. Geen verbinding gehad de 1e 2 maanden, dit is echter wel opgelost. Daarna televisie klachten: lang wachten op beeld, soms wel 5 min. Nieuw kastje gekregen, probleem niet opgelost. Nu sinds een paar weken valt de wifi/internetverbinding constamt weg. Soms wel 10 keer per dag. Meerdere malen over gebeld. Eerst op afstand geprobeerd op te lossen, ging een tijdje goed maar sinds 5/6 weken weer weg vallen van de verbinding. Vandaag gebeld en krijg te horen dat het via pc of tablet moet. Laat die "gratis" tablet nou net al heel lang kapot zijn en hebben geen pc in huis. Krijg je te horen: is niet ons probleem. HELEMAAL KLAAR MEE !

De oplossing

Vroegtijdig contractbreuk ZONDER extra kosten zodat ik over kan stappen.

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Flore,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen