Klacht Online.nl: Internet valt steeds weg

Klachtnummer
# 254251
Gebruiker
Muteber k
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Slechte internet verbinding , heb gereset en de stekker eruit getrokken maar helaas doet het niet. Heb contact opgenomen met online en zij zouden het systeem resetten en weer contact opnemen met mij maar dat is ook helaas niet gedaan. Heb al bijna drie maanden last van internet valt steeds weg wat ik verschrikkelijk vindt , ik betaal tenslotte voor een goede dienst en service. Mijn dochter had het zelfde probleem na drie maanden kwam pas een montuur langs om te kijken wat de oorzaak was en het bleek te zijn dat haar modem gewoon defect was dus had hij een nieuwe geplaatst en zonder problemen kon zij weer internetten. Ik heb meerdere malen geprobeerd om te bellen en via klachtenkompas mijn probleem te optelossen maar twee weken lang hoor ik niks van online.

De oplossing

Ik wil gewoon mijn modem laten vernieuwen zo snel mogelijk zonder andere oplossing want ik weet 100% zeker dat het aan de modem ligt ik wil dat deze week mijn probleem wordt opgelost.
Met vriendelijke groeten mevr Kiziloz.

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Muteber k, wij hebben zojuist telefonisch contact gehad. Tijdens dit telefoon gesprek heb ik u uitleg gegeven over vdsl. Deze upgrade wordt uitgevoerd met uw goedkeuring. Hierna zullen de problemen zijn verholpen. Ik wil u vragen om deze klacht te beoordelen en te sluiten. Met vriendelijke groet, Gied van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen