Klacht Online.nl: Internet van Online valt voortdurend uit.

Rinsezondervan

Voortdurend wordt internet onderbroken, 3 tot 5 keer op een avond. Al 10-tallen keren gebeld. Soms is het een paar dagen goed maar dan begint de ellende weer. Bij de laatste melding heb ik gevraagd of KPN als netwerkbeheerder het probleem kan oplossen. Wacht hier op antwoord nog. Heb weinig vertrouwen er in. Nooit problemen gehad sinds de start met Wanadoo. Heel irritant.

Dat het internetsignaal niet meer onderbroken wordt.

Online.nl
    Beste heer Zondervan,Ik heb u telefonisch niet kunnen bereiken en heb u om deze reden een email gestuurd waar u op kunt reageren. Wilt u het dossier op klachtenkompas sluiten? (Het is helaas niet mogelijk dit probleem via dit medium op te lossen).Met vriendelijke groet,Online.nl
    A/B
    Rinsezondervan
    Hoezo kan de klacht niet via dit medium worden opgelost? Kijk eens naar de hoeveelheden klachten met exact hetzelfde verhaal als mij. Ook ik heb in de zomer 13 contract verlengd. Sindsdien is het 1 grote ellende. Wanneer lossen jullie dit op.
    Vandaag 11-01-14, al 4 keer is het signaal onderbroken, zelfs als ik dit zit te typen om 19:10u.
    Rinsezondervan
    Het is een technisch probleem wat veroorzaakt wordt door KPN netwerkbeheerder voor een grott aantal klanten van online. In de wijkcentrales worden verschillende systeemkastjes gebruikt, waarbij de 1 goed werkt en de andere niet. Dit probleem kan niet van de 1 op de andere dag worden verholpen helaas. mbt de te betalen abonnementskosten is een regeling getroffen met Online. Dat is wel een plus waard.