Ongeveer 9 maanden geleden overgestapt van internetprovider. Jarenlang geen problemen gehad met KPN maar vanwege kostenoverweging besloten over te stappen naar online.nl. Ik ben toen een 2 jaar durend contract aangegaan.
Alleen sinds het begin al is de WIFI verbinding niet constant, valt vaak weg. Van alles geprobeerd (in samenwerking met de klantenservice via Twitter).
Al met al baal ik enorm dat ik ben overgestapt en wil het daarom ook graag terugdraaien. Echter nu word ik aan mijn contract gehouden en indien ik voortijdig wil afkopen betaal ik een slotnota van € 250.-
Ik snap best dat er een bepaalde opzegtermijn geldt maar ik vind dit buiten proportioneel en niet kunnen op de consumentenmarkt.
Ik verzoek online..nl dan ook nogmaals naar mijn contract te kijken en een passende oplossing te bieden..
Gr.
Geoffrey
De oplossing
Contract ontbinden per 1-8-2016
7 reacties
Auteur
Online.nl
Datum
Beste meneer Kossen,
Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte meneer Kossen,
Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes. Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen. Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
Met vriendelijke groet, Bart, Klantenservice Online.nl
Auteur
Gkossen
Datum
Beste Bart,
Ik ben op dit moment in het buitenland. Kunnen jullie 27 juni bellen?
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte meneer Kossen,
wij zullen op 27 juni contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet, Bart, Klantenservice Online.nl
Auteur
Gkossen
Datum
Heel graag. Ben net thuis van vakantie maar het valt mij vrij wel meteen op dat mijn WiFi verbinding geregeld wegvalt. #irritatie
Auteur
Online.nl
Datum
Geachte meneer Kossen,
In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht. Ge gemaakte afspraken zijn per mail bevestigd. Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.
Met Vriendelijke Groet, Bart, Klantenservice Online.nl
Auteur
Gkossen
Datum
Nette afhandeling verder, wel jammer dat het via deze site moet en deze optie niet eerder werd aangedragen (punt ter verbetering).
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Gkossen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Online.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.