Klacht Online.nl: internet verbinding valt vaak weg

Lamboy

al geruime tijd valt de verbinding regelmatig weg. soms meerdere malen per dag. Steeds opnieuw moet er verbinding handmatig gemaakt worden. Echter vaak lukt dit niet en heb ik dus een dag geen internet. Met een eenmanszaak is dat behoorlijk lastig om de administratie en klantcontacten te onderhouden.
Klacht is gemeld bij online. Ze kunnen ook zien dat de verbinding vaak verbroken wordt. Ik wacht nu al ruim een week op antwoord en oplossing van mijn probleem.

ik wacht nu nog steeds op een reactie van online. Het is mij nl niet duidelijk geworden wat nu precies het probleem is en binnen welke termijn ze verachten dit op te lossen. Dit is erg vervelend want ik ben zakelijk gezien erg afhankelijk van een goede internetverbinding.
Wanneer men niet komt met een duidelijke oplossing ben ik genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider.

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte klant,
    Wij hebben vandaag contact met u opgenomen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij hebben een voicemailbericht voor u achtergelaten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Geachte klant,
    Wij hebben vandaag contact opgenomen en een vervolgafspraak gepland. Wij nemen op de besproken datum contact met u op voor verdere afhandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl (LV)
    Lamboy
    uiteindelijk nieuwe modem toegestuurd gekregen. Modem nr 3 alweer. Verbinding is nu wel goed. Ben benieuwd hoe lang deze het vol houdt.

Lamboy

Ook een klacht indienen over Online.nl?