Klacht Online.nl: internet verbinding

Klachtnummer
# 199233
Gebruiker
GJW
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bijzonder dat mijn klacht is opgelost terwijl er nog niet eens contact is geweest. Mijn klacht is alles behalve opgelost. Online is een bedrijf waar je beter geen zaken mee kan doen. Ze zijn niet klantgericht. Ze bellen me op als ik op kantoor ben en zit dus niet achter mijn computer, helaas. Ik moet ook nog gewoon werken. Als ik ze dan terugbel wordt ik in de wachtrij gezet. Na 20 a 30 minuten krijg ik dan iemand aan de telefoon aan wie ik alles moet uitleggen om daarna opnieuw door verbonden te worden en vervolgens weer te moeten wachten.. Denk je dat ik daar de tijd voor kan vrijmaken? En de kosten van elk telefoongesprek die hoog kunnen oplopen? Tijd voor verandering, Als consument hebben we gelukkig rechten.

De oplossing

oplossen van de bovengenoemde problemen

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste GJ Willenborg,

    Vanmorgen hebben u proberen te bereiken. Het kwam niet gelegen. We proberen het later weer.

    Met vriendelijke groet,

    Alexander van Online.nl
  2. Auteur
    GJW
    Datum
    Prima. Ik wacht af....
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste GJ Willenborg, Vanavond hebben we u proberen te bereiken. Zou u kunnen aangeven wanneer u bereikbaar bent?

    Met vriendelijke groet,

    Alexander van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen