Klacht Online.nl: internet verbinding

# 199233
GJW

Bijzonder dat mijn klacht is opgelost terwijl er nog niet eens contact is geweest. Mijn klacht is alles behalve opgelost. Online is een bedrijf waar je beter geen zaken mee kan doen. Ze zijn niet klantgericht. Ze bellen me op als ik op kantoor ben en zit dus niet achter mijn computer, helaas. Ik moet ook nog gewoon werken. Als ik ze dan terugbel wordt ik in de wachtrij gezet. Na 20 a 30 minuten krijg ik dan iemand aan de telefoon aan wie ik alles moet uitleggen om daarna opnieuw door verbonden te worden en vervolgens weer te moeten wachten.. Denk je dat ik daar de tijd voor kan vrijmaken? En de kosten van elk telefoongesprek die hoog kunnen oplopen? Tijd voor verandering, Als consument hebben we gelukkig rechten.

oplossen van de bovengenoemde problemen

Online.nl
    Beste GJ Willenborg,

Vanmorgen hebben u proberen te bereiken. Het kwam niet gelegen. We proberen het later weer.

Alexander van Online.nl
    GJW
    Prima. Ik wacht af....
    Online.nl
    Beste GJ Willenborg, Vanavond hebben we u proberen te bereiken. Zou u kunnen aangeven wanneer u bereikbaar bent?

Alexander van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?