Opgelost door Online.nl: Internet weer volledig aansluiten

GWRougoor21

Online heeft mij Internet stop gezet Omdat ik een betalings achterstand heb .

Dat online mij weer volledig Aansluiting Omdat ik ernstig Aphneu heb en die betanden regelmatig moet uploaden Als ze het willen hebben kan ik er voor zorgen dat zij een brief krijgen of van de huisarts of specialist .
Dat zij TV niet doorgeven vind ik niet zo erg want eerst moet de betalings achterstand worden weg gewerkt daar ben ik volledig mee eens Hoewel dat zij Wettelijk gezien Nederland 1,2 en Drie moeten doorgeven want iedereen moet het het nieuws kunnen zien.

Desnoods laat ik dit voor de rechter komen.

Online.nl
    Beste GWRougoor21,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Hebt u een 06-nummer waarop we u kunnen bereiken? Dan zal deze contactpersoon zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

Bart van Online.nl
    Online.nl
    Beste GWRougoor21,

Zoals telefonisch afgesproken hebben wij uw 14-dagen regeling actief gezet. Hierbij blijft telefonie geblokkeerd, in verband met het vermijden van belkosten. U heeft aangegeven uw best te zullen doen de betalingsachterstand binnen 14 dagen weg te werken, zodat wij uw account weer volledig actief kunnen zetten.

U heeft aangegeven geen vragen of opmerkingen meer te hebben. Wij willen u bedanken voor uw klacht en wij vertrouwen erop dat deze naar tevredenheid opgelost is.

(Het bekijken van video's op Youtube kost data dus dit valt ook onder downloaden. Zodra u verbinding maakt met internet, bent u als het ware "aan het downloaden".)

GWRougoor21
Dat ik nog veertien dagen de tijd krijg om de betalings achter stand moet inlopen en daar ben ik erg blij mee met zulke coulance ik als het niet lukt om het binnen veertien dagen te betalen dan wordt het internet pas echt weer aangesloten als de betalings achterstand weg is en dat zweer ik ik probeer er echt alles aan te doen om die betalings achterstand op tijd weg te hebben en anders heb ik gezegd dan zij het maar zo dan probeer ik met de betreffende arts een andere tijdelijke oplossing te zoeken als het niet lukt

Ook een klacht indienen over Online.nl?