Opgelost door Online.nl: Internet weer volledig aansluiten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 261389
Gebruiker
GWRougoor21
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Online heeft mij Internet stop gezet Omdat ik een betalings achterstand heb .

De oplossing

Dat online mij weer volledig Aansluiting Omdat ik ernstig Aphneu heb en die betanden regelmatig moet uploaden Als ze het willen hebben kan ik er voor zorgen dat zij een brief krijgen of van de huisarts of specialist .
Dat zij TV niet doorgeven vind ik niet zo erg want eerst moet de betalings achterstand worden weg gewerkt daar ben ik volledig mee eens Hoewel dat zij Wettelijk gezien Nederland 1,2 en Drie moeten doorgeven want iedereen moet het het nieuws kunnen zien.

Desnoods laat ik dit voor de rechter komen.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste GWRougoor21,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Hebt u een 06-nummer waarop we u kunnen bereiken? Dan zal deze contactpersoon zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Bart van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste GWRougoor21,

    Zoals telefonisch afgesproken hebben wij uw 14-dagen regeling actief gezet. Hierbij blijft telefonie geblokkeerd, in verband met het vermijden van belkosten. U heeft aangegeven uw best te zullen doen de betalingsachterstand binnen 14 dagen weg te werken, zodat wij uw account weer volledig actief kunnen zetten.

    U heeft aangegeven geen vragen of opmerkingen meer te hebben. Wij willen u bedanken voor uw klacht en wij vertrouwen erop dat deze naar tevredenheid opgelost is.

    (Het bekijken van video's op Youtube kost data dus dit valt ook onder downloaden. Zodra u verbinding maakt met internet, bent u als het ware "aan het downloaden".)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GWRougoor21
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik nog veertien dagen de tijd krijg om de betalings achter stand moet inlopen en daar ben ik erg blij mee met zulke coulance ik als het niet lukt om het binnen veertien dagen te betalen dan wordt het internet pas echt weer aangesloten als de betalings achterstand weg is en dat zweer ik ik probeer er echt alles aan te doen om die betalings achterstand op tijd weg te hebben en anders heb ik gezegd dan zij het maar zo dan probeer ik met de betreffende arts een andere tijdelijke oplossing te zoeken als het niet lukt
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen