Klacht Online.nl: internet werk al twee maanden niet. maar klagen mag niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46946
Gebruiker
Wildo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf november is de snelheid van het internet verhoogd.
Hiervoor hebben we een nieuwe modem gekregen.
Sinds die tijd valt de verbinding met internet steeds uit. wel 480 keer per dag.
Ik heb dit verschillende keren gemeld. Dit is door online onderzocht.
En men heeft gezien dat in de kerstvakantie geen problemen waren.
Maar toen is er geen internet gebruikt omdat er niemand was.
Vandaag weer eens opnieuw een melding gedaan bij online
dan gaan ze pas na twee weken reageren word gemeld.
Dan wil je hierover klagen krijg je geen afdeling klachten aan de lijn.
De mededeling is dat het niet klachtwaardig is.
Twee maanden geen fatsoenlijk internet. NIET KLACHTWAARDIG.

Je word zeer slecht behandeld. geen goede service.

Ik heb telefonisch opgezegd i.v.m. de wanprestatie


De oplossing

Dat je door online serieus word genomen.
Snel een oplossing komt. Morgen moet het goed zijn.
Niet een keer na twee weken een keer terugbellen.
Ik wil werkende internet.
Kan online dit niet. geef dit door.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer van Domburg,Naar aanleiding van ons telefoongesprek kan ik u mededelen dat er opnieuw een KPN monteur wordt aangestuurd die ook uw vaste telefoonnummer heeft. Ik zal het onderzoek blijven volgen totdat het is afgerond, zodra ik u iets kan mededelen over de uitslag zal ik contact opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)
  2. Auteur
    Wildo
    Datum
    word niet serieus behandeld door online.
    discussie of het wel een klacht mag zijn.
    als je 3 maanden storing heb met je verbinding mag je het toch wel een klacht noemen.
    wij gaan weg bij online.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wildo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry