Klacht Online.nl: Internet werkt al een ruim een week niet. Oorzaak ligt in de lijn en niet in het modem.

Klachtnummer
# 110546
Gebruiker
DJF
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds een week werkt mijn internet niet. Mijn twee verschillende modems gaven eerst een knipperend DSL signaal en nu geeft het geen DSL signaal meer. De contacten zijn goed en precies zo in het kale ISRA punt gedraaid als een medewerker van Online mij een paar maanden geleden uitlegde te doen. De oorzaak ligt niet in het modem, daar geen van beide modems werken.
Ik heb in die week zes keer geprobeerd Online telefonisch te pakken te krijgen en herhaaldelijk langer dan 20 minuten in de wacht gestaan. Ook heb ik een terugbel verzoek via hun site gedaan. Dit alles was tevergeefs. Ze laten niks van zich horen.
Ik heb inmiddels een week geen internet meer, waardoor ik twee extra bundels op mijn mobiele telefoon heb moeten aanschaffen. Dit begint erg in de kosten te lopen.

De oplossing

De aanvankelijk door Online gesuggereerde oplossing het modem te vervangen werkt niet. Een andere oplossing is nodig. Het modem lijkt geen DSL signaal binnen te krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte DJF,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in
    behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze
    medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij
    bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant ,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LK)

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen