Opgelost door Online.nl: Internet werkt niet

golambers

Op 25-8 zou bij mij het internet worden aangesloten. Ik heb alles geïnstalleerd, modem werkt en vindt verbinding met de laptop, maar geen verbinding met het internet. Herstarten, resetten en instellingen nalopen leveren niets op. Telefonisch kan ik niemand bereiken.

Ik wil graag z.s.m. mijn internetverbinding werkend hebben; ik zit al een maand zonder.

Online.nl
    Geachte golambers,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    golambers
    Met welke reactietermijn moet ik rekening houden?
    Online.nl
    Geachte golambers,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht. Wij hebben een gratis installatiemonteur geboekt.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BS)
    golambers
    Na een paar dagen toch contact gekregen met de klantenservice, die aanboden om de week daarop een gratis monteur te sturen. Dezelfde dag bovendien door online.nl zelf gebeld, n.a.v. hier geplaatste klacht. Afspraak met monteur bevestigd.
    Monteur kon het probleem niet oplossen, maar stuurde de volgende dag een externe telecommonteur langs die het probleem oploste. Sindsdien internet zonder klachten.

golambers

Ook een klacht indienen over Online.nl?