Klacht Online.nl: internetsnelheid en telvisie

Jelle

sinds februari 2014 heb ik internet en tv bij online. echter ben ik hier niet tevreden over internet haalt een snelheid van 3 mb per seconde in plaats van 30 mb per seconde. de tv ontvangen is slecht dan denk je dat de ontvanger goed staat een dag later moet de ontvanger weer anders staan terwijl je er niet aan zit. en het opnemen van een programma werkt niet als je een ander programma wilt zien. kortom ben ik hier niet tevreden over. bij een andere aanbieder zou ik sneller internet kunnen krijgen tv kijken en een programma op nemen kan te gelijk en daar betaal ik dan slechts 5 euro meer voor. kortom was dit voor mij een goed koop is duurkoop actie. aangezien het een contract van 2 jaar is. als het mogelijk is zou ik graag mijn contract willen opzeggen maar dan moet ik alles in 1 keer afbetalen waar ik niet op sta te wachten. graag hoor ik van u.

kosteloos beëindiging van het contract.

Online.nl
    Geachte Jelle,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?