Opgelost door Online.nl: Internetsnelheid te laag+TV ontvangst+Vastlopen +wil kosteloos van contract af

Arisje

Het overstappen verliep moeizaam waardoor we ruim een week zonder internet,tv en
telefoon zaten.We wilden eigenlijk direct opzeggen omdat dit binnen zeven dagen mag.
Daar wilde de medewerker ons niet in tegemoet komen omdat wij hen dan niet de kans zouden geven het op te lossen. Daar had ik wel begrip voor dus hebben we netjes op de oplossing gewacht.Toen eindelijk alles aangesloten was bleek dat we geen tv konden ontvangen. Gebeld keurig een betere antenne ontvangen maar ook dit mocht niet baten.
We ontvangen wel 1,2,3 en rtl4 als we de antenne op provincie Utrecht instellen maar we wonen in Gelderland. Maar de kwaliteit is om te huilen en het loopt elk uur vast dan moeten we de hele box resetten. Iets opnemen is niet mogelijk.Wanneer ik via mediaspeler iets wil downloaden lukt staat er dat het zo'n 2200 uur gaat duren,vanwege de lage snelheid.Computers,tablets en telefoons traag.Kortom ONLINE levert niet. Ik wil Kosteloos van contract af.

Van contract af zonder kosten.

Online.nl
    Dossier doorgezet naar de juiste afdeling. Wordt z.s.m. contact opgenomen Met vriendelijke groet,
    Online
    Online.nl
    Beste mevrouw van Harskamp,Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik dat we samen tot een oplossing zijn gekomen.Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)
    Arisje
    Beste Klantenservice,Bedankt voor snelle reactie.
    De oplossing bleek in het midden te liggenMet vriendelijke groet Arisje