Klacht Online.nl: Internetverbinding is heel slecht

Badr

Sinds we Online hebben als provider, valt de internetverbinding constant uit en is de internetverbinding ontzettend traag. We hebben een contract voor 50 MB/s maar er is destijds aangegeven dat we maar 45 MB/s kunnen ontvangen op ons adres. Helaas ontvangen we deze 45 MB's ook niet. Wanneer we onze snelheid meten, komen we uit tussen de 15-28 MB/s. Ik moet de modem meerdere keren per dag resetten om gebruik te kunnen maken van internet of tv. We hebben verschillende kabels geprobeerd, er is zelfs een monteur langs geweest. Maar het internet valt nog steeds heel vaak uit en is heel traag. De tv hapert vaak. En als ik de tweede tv probeer ik te gebruiken, valt de internetverbinding uit of je kunt bij geen ander apparaat internet gebruiken. Bij mijn laatste telefoontje werd er geadviseerd om de modem op een andere manier te resetten wat slechts tijdelijk werkt. Na enkele uren valt het internet weer uit.

Ik wil graag wat Online mij belooft, 45 MB/s + snel stabiel internet.

Beste Badr,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.

Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

Kim van Online.nl
    Beste mevrouw Badr,

Tijdens ons meest recente telefoongesprek hebben wij u een nieuw Kaon onvanger verstuurt. Wij hopen dat het daarmee is opgelost en rest ons het Wifi signaal nog af te stellen.

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.

Beste mevrouw Badr,

Zojuist telefonisch afgesproken, Wij hebben kpn aangestuurd betreffende uw internetverbinding. Hiervoor zal een monteur langs komen. Wij hebben morgen nog even contact hierover.

Beste mevrouw Badr,

We hebben zojuist contact gehad en afgesproken dat we volgende week vrijdag gaan kijken of alles afgerond is.
    We proberen dan ook contact met u op te nemen.

Danny van Online.nl.
    Beste mevrouw Badr,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad met elkaar.

Vanochtend heeft de omzetting plaatsgevonden en u zou weer een stabiele en snelle internetverbinding moeten hebben.

Wij gaan u dan ook even de tijd geven om dit uit te proberen en aan te kijken en zullen volgende week wederom contact met u opnemen om te controleren of alles weer naar behoren werkt.

Ik wens u voor nu alvast een fijn weekend.

Raoul van Online.nl

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat tot op
    heden nog niet gelukt. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn
    proberen we het later nogmaals.

Beste mevrouw Badr,

Wij hebben u meerdere malen geprobeerd telefonisch te bereiken. Helaas is
    dat niet gelukt. Om u desondanks zo goed mogelijk van dienst te kunnen
    zijn vernemen we graag van u op welk moment u bereikbaar bent.

Beste mevrouw Badr,

Zojuist telefonisch besproken, betreffende uw internetsnelheid. De snelheid die u zou moeten krijgen is nu haalbaar. Ook hebben wij samen het wifi kanaal gewijzigd. Dank voor uw geduld. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Beste mevrouw Badr,

Wij hebben eerder besproken dat wij uw klacht hebben afgehandeld. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten.

Maria van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?